اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

ترامپ آرای بیشتری از بایدن دارد

نتایج یک نظرسنجی جدید نشان می‌دهد که دونالد ترامپ در مقابل جو بایدن پیشتاز است.

به گزارش سایت طلا،نظرسنجی جدید مشترک ای‌بی‌سی نیوز و واشنگتن پست بیانگر آن است که «دونالد ترامپ» نامزد انتخاباتی جمهوری‌خواهان، ۴ امتیاز بیشتر از «جو بایدن» رئیس‌جمهور کنونی و نامزد انتخاباتی دموکرات‌ها، دارد.

محبوبیت باید به پایین‌ترین حد خود رسیده است و این نظرخواهی نشان می‌دهد که نسبت به ماه فوریه که محبوبیت بایدن ۴۲ درصد بود، اکنون به ۳۶ درصد کاهش یافته است. این میزان تاکنون پایین‌ترین میزان محبوبیت برای بایدن در نظرسنجی‌های این دو موسسه است.

به نظر م رسد این‌که بایدن ماه گذشته اعلام کرده که در سال ۲۰۲۴ برای بار دوم برای ریاست‌جمهوری نامزد خواهد شد، در ایجاد شور و شوق در میان رای دهندگان موثر نبوده است. نیمی از دموکرات‌ها نسبت به آن‌که بایدن نامزد این حزب شود نظر مثبتی نداشتند و ۷۷ درصد از افراد در کل هم خواستار آن بودند که رئیس‌جمهور ۸۰ ساله و دموکرات فعلی آمریکا جایگزین شود.

این استقبال کم و کاهش محبوبیت بایدن، در مقابل برای ترامپ مفید بوده است، به طوری‌که اکنون ۴۴ درصد از بزرگسالان در آمریکا می‌گویند «قطعا یا احتمالا به ترامپ رأی خواهند داد» و این میزان برای بایدن تنها ۳۸ درصد است. ۱۸ درصد هم رأی خاصی نداشتند.

ترامپ، که حضور خود در مبارزات انتخاباتی را در ماه نوامبر اعلام کرد، با اختلاف نامزد بسیار مطلوب برای جمهوری خواهان است، ۵۱ درصد از جمهوری‌خواهان در این نظرخواهی می‌گویند که مایلند ترامپ را در جایگاه ریاست‌جمهوری ببینند، در حالی که ۲۵ درصد از «ران دیسانتیس» فرماندار فلوریدا، که هنوز به طور رسمی وارد رقابت نشده است، طرفداری کردند. نامزد‌های باقی مانده «مایک پنس» معاون رئیس‌جمهور سابق و «نیکی هیلی» فرماندار سابق کارولینای جنوبی، همگی بین ۱ تا ۶ درصد امتیاز کسب کردند.

بر اساس این نظرسنجی، ۵۴ درصد از رأی دهندگان فکر می‌کنند که ترامپ در مدیریت اقتصاد آمریکا بهتر از بایدن کار کرده است، در حالی که ۳۶ درصد فکر می‌کنند بایدن در دوران ریاست جمهوری خود تاکنون عملکرد بهتری داشته است. نرخ تورم واشنگتن در حال حاضر از بالاترین سطح چهار دهه خود، یعنی ۹.۱ درصد در ژوئن گذشته کاهش یافته است، اما همچنان بالاتر از هر نقطه دیگری بین دهه ۱۹۸۰ و ۲۰۲۲ است و بنزین هنوز دو برابر گران‌تر از زمان دولت ترامپ است.

سلامت روانی و جسمی بایدن نیز از نقاط ضعف اوست. بر اساس این نظرسنجی ۶۳ درصد از رأی‌دهندگان فکر می‌کنند که بایدن فاقد تیزبینی ذهنی برای عملکرد به عنوان رئیس‌جمهور است، در حالی که ۶۲ درصد فکر می‌کنند که او در وضعیت جسمی بسیار بدی قرار دارد که نمی‌تواند به طور مؤثر خدمت کند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد