اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

فوری/ رئیس فدراسیون دوومیدانی استعفا داد

رئیس فدراسیون دوومیدانی پس از هنجارشکنی در مسابقه دوی نیمه ماراتن در استان فارس از سمت خود استعفا کرد.

به گزارش سایت طلا،مسابقه دوی نیمه ماراتن اواخر هفته گذشته به میزبانی شهر شیراز برگزار شد؛ مسابقه‌ای که هاشم صیامی رئیس فدراسیون دوومیدانی پس از برگزاری آن از همکاری تمامی ارگان‌های استان فارس در روند هر چه بهتر برگزار شدنش تشکر و قدردانی کرد.

این مسابقه حاشیه‌هایی را به دنبال داشت و باعث واکنش معاون وزیر ورزش و جوانان شد. مریم کاظمی‌پور معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان ظهر امروز درباره حاشیه سازی رخ داده از سوی عده‌ای در خلال برگزاری مسابقات دوی استقامت فارس گفت: بر اساس گزارش‌های دریافتی از برگزارکنندگان این رویداد، تمهیدات لازم برای برگزاری این مسابقات از جمله ساعت مجزای برگزاری رقابت‌های آقایان و بانوان و همچنین مسیرهای جداگانه اندیشیده شده بود، اما در پایان این مسابقه، رفتار هنجارشکنانه برخی افراد که بدون ثبت‌نام و بدون داشتن شماره خودشان را به مسیر برگزاری مسابقه رسانده بودند، تصاویر ناهنجاری را ایجاد کرد. وزارت ورزش و جوانان این رفتارها را تقبیح می‌کند و اجازه نمی‌دهیم کسی بخواهد به اسم ورزش به عادی‌سازی رفتارهایی بپردازد که با ارزش‌های جامعه اسلامی و اعتقادات مردم ایران سازگاری ندارد. به هیچ عنوان توسعه ورزش با چنین رفتارهایی مورد تایید نیست و نمی‌گذاریم کسی چنین تصاویر نامربوطی را از ورزش کشور نهادینه کند. بر همین اساس ضمن تقبیح این اتفاق، به طور قطع جزئیات و عوامل دخیل در این رخداد مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

پس از این موضوع، خبری مبنی بر استعفای هاشم صیامی رئیس فدراسیون دوومیدانی از سمت خود منتشر شد.

درباره استعفای صیامی شنیده می‌شود که برخی مسئولان در جلسه با صیامی، خواستار کنار گذاشته شدن روح‌الله نجمی رئیس هیئت دوومیدانی استان فارس شدند. صیامی در مواجهه با این درخواست با آن مخالفت کرده و گفته خودش از پست ریاست استعفا می‌کند و نمی‌تواند حکم به برکناری رئیس هیئت فارس بدهد.

استعفای رئیس فدراسیون دوومیدانی در فاصله تقریباً 4 ماه تا بازی‌های آسیایی 2022 هانگژو در شرایطی است که دوومیدانی شرایط خوبی ندارد و امید زیادی هم به مدال‌آوری آن در این بازی‌ها نیست.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد