اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

پایان فرار ۲ ساله مردی که برای جای پارک آدم کُشت + عکس

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری فردی که حدود دو سال پیش و درپی نزاع بر سرجای پارک خودرو مرتکب قتل در محله تهرانپارس شده بود، خبر داد.

به گزارش سایت طلا،سرهنگ علی ولیپور گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: آذر ماه سال ۱۴۰۰، مرگ مشکوک مردی ۲۴ ساله از طریق بخش اورژانس یکی از بیمارستان‌های شرق تهران به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ گزارش داده شد که با اعلام این خبر، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در سردخانه بیمارستان موردنظر رفته و با جسد مرد جوانی مواجه شدند که با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده بود.


رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان در صحنه جرم حکایت از آن داشت، مقتول با دو برادر جوان که با آنها در تهرانپارس همسایه بوده به دلیل جای پارک خودرو درگیر شده و در جریان این نزاع با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده است. همچنین در ادامه مشخص شد، این دو برادر پس از ارتکاب جنایت ابتدا به کردستان و سپس به صورت غیرقانونی از کشور خارج شده و به کشور عراق متواری شده‌اند.

ولیپور گودرزی تصریح کرد: تحقیقات ادامه داشت تا اینکه مشخص شد، یکی از برادران جنایتکار پس از دو سال وارد ایران شده و اکنون در شهر رامسر مخفی شده است که همین سرنخ کافی بود تا این متهم تحت تعقیب در یک قدمی بازداشت قرار بگیرد.


وی با بیان اینکه متهم دیگر پرونده که ۳۰ سال سن دارد، از عراق به یکی از کشورهای اروپایی متواری شده است، گفت: کارآگاهان در گام بعدی در روز چهارشنبه سیزدهم اردیبهشت ماه، با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضایی راهی رامسر شدند و در یک عملیات منسجم متهم را که ۲۸ سال سن دارد، دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. این فرد تحت بازجویی قرار گرفت که در جریان آن به جرم خود و قتل بر سر اختلاف در جای پارک خودرو اعتراف کرد.


رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت و تحقیقات در رابطه با دستگیری دیگر متهم پرونده همچنان ادامه دارد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد