اونس طلا2212.49
مظنه14,216,000
18 گرم3,281,700
ارزش سکه32,028,648
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

تبلیغ‌کنندگان سایت‌های شرط‌بندی در تلگرام دستگیر شدند

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و دستگیری دو نفر در خصوص تبلیغ سایت‌های شرط‌بندی در فضای مجازی خبر داد.

به گزارش سایت طلا،سرهنگ داود معظمی گودرزی، رئیس پلیس فتای پایتخت اظهار کرد: به‌دنبال دریافت گزارشاتی مبنی بر دعوت کاربران به سایت‌های قمار و شرط‌بندی توسط چند کانال و گروه تلگرامی با بیش از یک میلیون نفر دنبال‌کننده، پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: پس از بررسی گزارشات ارسالی کارشناسان پلیس فتای تهران بزرگ تحقیقات سایبری خود را آغاز کردند و متوجه شدند تعداد 4 کانال و گروه تلگرامی که در مجموع بیش از یک میلیون نفر دنبال‌کننده دارند برخی از کاربران فضای مجازی را با تبلیغات فریبنده به سمت و سوی سایت‌های شرط‌بندی هدایت می‌کنند و به‌ازای این کار مبالغ زیادی دریافت می‌کنند.

معظمی افزود: افسران سایبری پلیس فتای پایتخت پس از تحلیل مستندات جمع‌آوری‌شده و بررسی‌های اطلاعاتی و تخصصی، موفق شدند 2 نفر از افراد اصلی گرداننده این کانال‌ها و گروه‌های تلگرامی را شناسایی کنند و پس از تشریفات قضایی مجرمین را دستگیر و به پلیس فتا منتقل کردند.

رئیس پلیس فتای پایتخت بیان کرد: مجرمین پس از انتقال به پلیس فتا هرگونه اقدام مجرمانه‌ای را رد کردند، اما پس از مشاهده ادله جمع‌آوری‌شده توسط پلیس، ضمن پذیرش بزه انتسابی انگیزه خود را از این اقدام مجرمانه منفعت مالی عنوان کردند.

وی ادامه داد: شیوه و شگرد در این اقدام مجرمانه به این گونه است که افراد سودجو با دادن وعده‌هایی فریبنده نظیر دریافت سودهای کلان به مخاطبان، لینک‌های اختصاصی را تحت عناوین انفجار، بت‌زنی، پیش‌بینی و... در سایت‌های شرط‌بندی و قمار طراحی می‌کنند و سعی به جذب افراد ناآگاه می‌کنند.

معظمی گودرزی در پایان گفت: از کاربران به‌خصوص قشر نوجوان و جوان انتظار داریم به تبلیغات دروغین افراد سودجو در فضای مجازی توجه نکنند و از فعالیت در چنین سایت‌هایی خودداری کنند.

انتهای پیام/

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد