اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

نشان استاندارد برای تولید کنندگان طلا و جواهر اجباری میشود

سایت طلا: نائب رئیس انجمن کارفرمایان طلا و جواهر، از اجباری شدن نشان استاندارد برای همه تولید کنندگان طلا و جواهر در آینده ای نزدیک خبر داد.

علی پنداروند، نائب رئیس انجمن کارفرمایان طلا و جواهر در گفتگو با سایت طلا گفت: هدف از دادن کد به تولیدکنندگان طلا و جواهر، شناسایی آنان در این صنف بوده است، که این کددار کردن، پیش زمینه ای برای آموزش همکاران و گرفتن نشان استاندارد برای همه تولیدکنندگان طلا و جواهر است.

وی با اعلام اینکه حدود 600 کارگاه کد تولید دریافت کرده اند افزود: اداره استاندارد کالا، پی گیر استاندارد کردن تمامی سازندگان طلا و جواهر و دریافت نشان استاندارد برای آنان است و به زودی نشان استاندارد برای همه تولیدکنندگان اجباری میشود، ولی همکنون زمینه این کار برای همه سازندگان فراهم نیست.

پنداروند با بیان همکاری خوب انجمن و اتحادیه طلا و جواهر با اداره استاندارد گفت: انجمن طلا و جواهر با اداره استاندارد برای تسهیل کردن دریافت نشان استاندارد برای تولیدکنندگان از نظر شرایط کاری و نحوه تولید، هماهنگی هایی کرده و پی گیری این قضیه است.

وی ازشرایط سخت اداره استاندارد در گذشته برای دریافت نشان استاندارد سخن به میان آورد و اظهار داشت: ابعاد کارگاهها و محل های تولید، آگاهی و تسلط به فن طلاسازی و داشتن آزمایشگاه تعیین عیار اختصاصی از شرایط این اداره برای دادن نشان بود ولی از آنجائیکه اداره استاندارد برای عیارها تاکید زیادی دارد، با هماهنگی این انجمن قرار شده تا چند کارگاه یک آزمایشگاه تعیین عیار باهم داشته باشند.

نائب رئیس انجمن طلا وجواهر، استاندارد شدن کارها را در صنعت طلا وجواهر بسیار مفید برشمرد و خاطرنشان کرد: نشان دار شدن استاندارد برای کارهای ساخته داخلی، تاثیر زیادی در بهبود کیفیت کارها و سلامت عیارها دارد، و مشتریان با خیال آسوده می توانند خرید کنند و برخی از خطاهای فردی در تعیین عیار ساخته های طلا، حذف خواهد شد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد