اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

ضرب و شتم معلم توسط اولیای قمه به دست در کرج! + ویدیو

بعد از اینکه معلم مدرسه ای در کمال آباد کرج یکی از دانش آموزان را به دلیل شلوغی بیرون کرد، ولی او با قمه وارد مدرسه شد و اقدام به ضرب و شتم معلم ها کرد.

به گزارش سایت طلا، بعد از اینکه معلم مدرسه ای در کمال آباد کرج یکی از دانش آموزان را به دلیل شلوغی بیرون کرد، ولی او با قمه وارد مدرسه شد و اقدام به ضرب و شتم معلم ها کرد.

ویدیویی از ضرب و شتم معلم توسط اولیای قمه به دست در یکی از مدارس کمال آباد کرج منتشر شده است.

ظاهرا معلم دانش آموزی را به دلیل شلوغ کردن از کلاس بیرون انداخته و اولیای وی نیز به سراغ معلم آمدند.

حکم جلب قمه‌ به‌دستِ مدرسه کرج صادر شد

اداره کل آموزش و پرورش استان البرز در خصوص انتشار یک فیلم از حضور فردی با سلاح سرد در مدرسه‌ای در کرج اطلاعیه ای صادر کرد.

آموزش و پرورش استان البرز اعلام کرد: به جهت انتشار فیلمی از حضور فردی با سلاح سرد در مدرسه‌ای در کرج، توضیحاتی جهت شفاف سازی موضوع ارائه می‌شود.

واقعه مذکور مربوط به حدود یک هفته قبل بوده است که بلافاصله پس از وقوع این اتفاق با پیگیری آموزش و پرورش استان البرز و هماهنگی دادستان محترم مرکز استان، حکم جلب نامبرده صادر و نسبت به انجام اقدامات قانونی اقدام شد.

آموزش و پرورش استان البرز تاکید می‌دارد که نسبت به حفظ و حراست حریم مدرسه و رعایت شأن والای مقام معلم حساسیت بسیار بالایی دارد و هرگونه تعدی به ساحت معلمان و نظام تعلیم و تربیت با هماهنگی مسئولین مربوطه انتظامی و قضائی را با قوت پیگیری خواهد کرد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد