اونس طلا2338.33
مظنه14,511,000
18 گرم3,349,800
ارزش سکه32,693,283
قدیم (بهار)37,500,000
جدید (امامی)40,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

رئیسی: ایجاد اشتغال ‌اولویت نخست کشور است/ ۷۰ بار دیگر ‌برای مشکلات به خوزستان می‌آیم

رئیس جمهور ‌ایجاد اشتغال را اولویت نخست کشور دانست و گفت: برای رفع مشکلات خوز‌ستان، اگر لازم باشد ۷۰ بار دیگر در این استان حضور می‌یابم.

به گزارش سایت طلا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در جمع پرشور مردم اهواز در مصلی مهدیه اهواز اظهار داشت: استان خوزستان دین خود را ادا کرده و اکنون وظیفه ما مسئولان است که به وظیفه خود عمل کنیم.خوزستان دارای ظرفیت‌های بالایی است که مهمترین آن جوانان مستعد خوزستان است.

رئیسی گفت: مسأله اشتغال اولویت اول دولت برای خوزستان است و مسئولان تلاش کنند بومی گزینی کنند. همه بخش های دولت نسبت به ایجاد اشتغال موظف هستند و همه دستگاه‌ها باید برای ایجاد شغل تلاش کنند.

وی در ادامه افزود: برای رفع مشکلات خوزستان اگر لازم باشد 70بار به استان سفر می کنم و تا مشکلات استان حل نشود، تا مشکلات این مردم و جوانان،حل نشوند من نمی‌توانم آرام بگیرم.سخن از رای نیست سخن از عهد است. همانطور که شما با ولایت و انقلاب و نظام عهد دارید، من هم به عهدم به شما وفادار خواهم بود.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه اقدامات دولت سیزدهم در یک سال گذشته برابر است با تمام اقداماتی که 30 سال در فاضلاب اهواز انجام شد‌ بیان کرد: در یک سال گذشته مطابق کل عمر دولت دوازدهم نیروگاه ساخته شده است.

رئیسی گفت: این مهر و محبت و حضور پرشور مردم نشان از عشق و تعهد مردم خوزستان به انقلاب و شهدا است. مردم خوزستان با امام و شهدا عهد وفاداری دارند، من رئیس جمهور نیز به عهد خود با شما مردم وفادار خواهم بود.

وی با بیان اینکه 60هزار سهمیه اشتغال خوزستان مورد تاکید است. دولت برای ایجاد شغل جهادی کار خواهد کرد گفت. در خوزستان عقب ماندگی داشتیم و وضعیت فاضلاب اهواز نباید به این شکل باشد و در یکسال گذشته کارهای خوبی در آبفا شده که در 150جبهه آبفا کار می‌کند و به اندازه سی سال کار شده است. 1700روستا آبرسانی شده است و در نیروگاه سازی در یکسال گذشته به اندازه دولت دوازدهم نیروگاه ساخته شده است.

رئیسی در ادامه گفت: در طرح غدیر بیش از 4 میلیون نفر باید آب شرب دریافت کنند که اقدامات خوبی شده است.

رئیس جمهور کشور با بیان اینکه شخصا پیگیر مسائل خوزستان خواهم بود گفت: مدیران استان باید در تراز مردم خوزستان باشد و هر مدیری که خسته و تحول خواه نباشد باید عوض شود.

وی افزود: امروز به حرکت جهادی داریم و در خوزستان حرکت معمولی جواب نمی‌دهد. اجرای عدالت و مبارزه با فقر و تبعیض در دستور کار و ماموریت دولت است و مدیران خوزستان با فقر و فساد و تبعیض برخورد کنند. امروز وظیفه سنگینی در خدمت به مردم داریم. در خوزستان زمین کم نداریم و خوزستان برای حل مسایل مسکن زوجین جوان و مستأجران با امکانات داخل استان قابل حل است. وعده دولت در حل مسأله مسکن جدی است و به قول خود در خانه دار شدن مردم پایبند است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد