اونس طلا2195.89
مظنه14,191,000
18 گرم3,276,000
ارزش سکه31,972,323
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000
گزارش آگهی

جاهای دیدنی مشهد برای کودکان را بشناسید! | معرفی کامل + نحوه‌ی دسترسی

برای ساختن خاطره ی خوب سفر برای کودکان، لازم است جاهای دیدنی مشهد برای کودکان را بشناسید تا بتوانید تجربه خوبی برایشان رقم بزنید.

برای ساختن خاطره ی خوب سفر برای کودکان، لازم است جاهای دیدنی مشهد برای کودکان را بشناسید تا بتوانید تجربه خوبی برایشان رقم بزنید.

لذت و تفریح کودکان در سفر به مشهد، پایتخت معنوی ایران یکی از مواردی است که اغلب خانواده‌ها در بازدید از جاهای دیدنی مشهد برای کودکانشان در نظر می گیرند. اما بهترین جاهای دیدنی مشهد برای کودکان چیست؟ در ادامه قصد داریم تا 9 مورد از بهترین جاهای دیدنی و تفریحی مشهد که مختص به کودکان طراحی شده‌اند را معرفی کنیم.

جاهای دیدنی، تفریحی و گردشگری برای کودکان که در ادامه به معرفی آن ها میپردازیم عبارتند از:

سرزمین موج های آبی مشهد
شهر مشاغل مشهد
هلیوم پارک مشهد
سالن پاتیناژ مشهد
شهربازی معارفی مشهد
پارک علمی پروفسور بازیما
شهربازی پارک ملت
کلوپ پاندا
شهربازی جنگل جادویی یا شهربازی پروما

سرزمین موج های آبی مشهد

سرزمین موج‌های آبی یکی از بهترین گزینه‌ها برای تفریح کودکان در مشهد مقدس محسوب می شود که در سال 1386 طراحی شده است. همچنین این مرکز تفریحی بزرگ در شهرک غرب مشهد افتتاح شده که امروزه به عنوان یکی از بزرگ ترین و کامل ترین پارک های آبی ایران به شمار می رود. سرزمین موج های آبی مشهد در گذشته از یک فاز طراحی شده بود که سانس هایی برای مردان و زنان درنظر گرفته بودند؛ امروزه فاز دوم این مرکز تفریحی هم افتتاح شده که برای بانوان است. همچنین سرزمین موج های آبی مشهد قوانینی را برای افراد درنظر گرفته است که اگر قصد داریم از هزینه و شرایط این مرکز تفریحی اطلاعات بیشتری داشته باشید می توانید در گوگل "سرزمین موج‌های آبی مشهد لحظه آخر" را سرچ کنید تا با مقاله ای جامع و به روز مواجع شوید.

آدرس: خراسان رضوی- شهر مشهد- قاسم آباد- بلوار انديشه- نبش انديشه 83

شهر مشاغل مشهد

شهر مشاغل یا کارلند مشهد جزو بهترین جاهای دیدنی مشهد برای کودکان به شمار می رود که در طبقه سوم برج تجاری – اداری آرمیتاژ افتتاح شده است. در این محیط بازی کودکان می توانند در یک محیط شبیه سازی شده از دنیای واقعی، شغل هایی داشته باشند و به صورت تیمی و گروهی با یکدیگر بازی کنند. همچنین این محیط برای تقویت ذهنی، تیمی، اجتماعی – اقتصادی و .... طراحی شده که برخی از والدین می توانند به استعداد کودکان دلبندشان با استفاده از شهر مشاغل مشهد باخبر شوند. کارلند وسعتی بیش از 1000 متر مربع دارد که در دو طبقه برای کودکان در نظر گرفته شده است؛ تعداد مشاغلی که کودکان می توانند تجربه کنند، 21 شغل است.

آدرس: مشهد مقدس، بلوار هفت تیر، نبش خیابان گلشن، برج آرمیتاژ گلشن طبقه سوم

هلیوم پارک مشهد

یکی از مهیج ترین مراکز تفریحی و دیدنی که در شهر مشهد برای کودکان طراحی شده، هلیوم پارک است؛ این مرکز تفریحی به عنوان اولین پارک پرشی ایران به شمار می رود. این پارک در برج مروارید نزدیک به منطقه گوهرشاد مشهد قرار دارد که از دو طبقه، یکی برای بانوان و دیگری برای آقایان طراحی شده است. خوبی این مجموعه به نداشتن محدودیت سنی است که حتی پدرها یا مادرها هم می توانند در کنار فرزندانشان اوقات خوشی را تجربه کنند. در این مجموعه بازی هایی همچون والیبال، بسکتبال، صخره‌نوردی، نینجا کورد، ژیمناستیک و فری جامپینگ برگزار می شود.

آدرس: مشهد بلوار جانباز، بین جانباز ۵ و ۷ طبقه ۴ و ۵ برج تجاری مروارید گوهرشاد

سالن پاتیناژ مشهد

اگر خودتان یا فرزاندانتان از تجربه اسکی روی یخ لذت می برید، پیشنهاد می شود که حتما یک بار در طول سفرتان چه با

تور مشهد هوایی و چه به صورت زمینی از سالن پاتیناژ مشهد دیدن کنید. این سالن با وسعت و مساحت 1600 متر مربع توانسته لقب بزرگترین پیست‌های پاتیناژ ایران و خاورمیانه داشته باشد. سالن پاتیناژ مشهد در مرکز خرید پدیده شاندیز قرار گرفته است که علاوه بر تفریح می توانید وسایل مورد نیاز خود را از مغازه های اطراف تهیه کنید.

آدرس: مشهد، شاندیز، شهر رویایی شاندیز، مرکز خرید و سرگرمی پدیده شاندیز، بلوک ۵

شهربازی معارفی مشهد

اگر از حرم امام رضا (ع) بازدید کردید و تصمیم داشتید اوقاتی را هم صرف سرگرمی کودکان داشته باشید، شهربازی معارفی بهترین گزینه است. اگر از درب باب‌الجواد وارد حرم شوید می توانید این مرکز تفریحی را مشاهده کنید. این مجموعه با داشتن 14 بازی که به مشاغل و مفاهیم شهروندی برای 4 رده سنی، خردسال، کودک الف (7 تا 9 سال)، کودک ب (9 تا 12 سال) و نوجوان می پردازد، کودکان را سرگرم کند.

آدرس: مشهد، حرم مطهر امام رضا(ع) ورودی باب‌الجواد

پارک علمی پروفسور بازیما

پارک علمی پروفسور بازیما از جمله مجموعه های تفریحی و دیدنی پرطرفدار مشهد به شمار می رود که در داخل آن کودکان می توانند مطالب آموزنده و علمی یاد بگیرند. این پارک با وسعت 2100 متر مربع در مجموعه الماس شرقی قرار گرفته است. اگر قصد دارید کودکانتان را وارد مسائل علمی کنید، بهترین گزینه پارک علمی پروفسور بازیما هست که به موضوعاتی نظیر زیست شناسی، زمین شناسی و ستاره شناسی می پردازد.

آدرس: مشهد، انتهای بلوار خیام شمالی، مجتمع تجاری وصال، طبقه +۴

شهربازی پارک ملت

شهربازی پارک ملت مشهد جزو قدیمی ترین شهربازی های ایران به شمار می رود که در سال 1351 با مساحتی بالغ بر 30 هزار مترمربع افتتاح شده است. این شهربازی در یکی از بزرگترین پارک های مشهد قرار گرفته که علاوه بر تفریح و شادی، می توانید اوقاتی را هم صرف پیاده روی و عکاسی در دل طبیعت کنید.در این شهربازی امکاناتی نظیر فودکورت، بوفه و اتاق نگهداری کودک نیز برای بازدید کنندگان درنظر گرفته شده است.

آدرس: مشهد، بلوار وکیل‌آباد، بلوار امامت، شهربازی پارک ملت

کلوپ پاندا

کلوپ پاندا در دسته اولین مجموعه تخصصی مشهد برای کودکان محسوب می شود، در این مجموعه تفریحی ایستگاه هایی طراحی شده که کودکانتان موظفند تا بازی‌های هر ایستگاه را انجام دهند. این مجموعه از 17 بازی تشکیل شده که عبارتند از:

صخره نوردی

تیروکمان

پل معلق و زیپ لاین

ترامپولین

کارگاه نقاشی

کاردستی

لگو

...

کلوپ پاندا مشهد دو شعبه دارد که یکی از آن ها در صیاد شیرازی و دیگری در الهیه قاسم آباد قرار گرفته اند. هر دو این شعبه ها از ساعت 08:00 – 22:30 فعالیت دارند.

شعبه اول: مشهد، نبش صیاد شیرازی 18

شعبه دوم: مشهد، شهرک غرب، الهیه، نبش سجادیه 21

شهربازی جنگل جادویی یا شهربازی پروما

شهربازی جنگل جادویی یا همان شهربازی پروما یکی از معروفترین مراکز تفریحی به حساب می آید. از نامش می توان مکان افتتاح این شهربازی را حدس زد، شهربازی پروما در مرکز خرید پروما قرار دارد که علاوه بر داشتن بازی مخصوص کودکان، بازی های متنوعی برای جوانان و نوجوانان نیز دارد. با بازدید از این شهربازی، علاوه بر تفریح می توانید خریدهایتان را هم انجام دهید یا به گونه ای با یک تیر دونشان را بزنید!

آدرس: مشهد، میدان جانباز، مجتمع پروما، طبقه چهارم

سخن آخر

راضی نگه داشتن کودکان در برخی از مقاصد گردشگری، شاید یکی از چالش هایی باشد که اغلب خانواده ها با آن دست و پنجه نرم می کنند. اما شهر مشهد، پایتخت معنوی ایران با افتتاح کردن برخی از مراکز تفریحی باعث شده تا مسافرین و گردشگران بتوانند این چالش را به راحتی رفع نماید. در این مقاله به 9 مورد از برترین جاهای دیدنی مشهد برای کودکان پرداختیم که برخی از آنان برای جوانان هم طراحی شده است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد