اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

بازار طلا روزهای آتی را چگونه در پی خواهد داشت؟

یکی از تحلیلگران اقتصادی هشدار داد: اگر بهای طلا همچنان سیر صعودی را در پیش گیرد و هیچ مانعی برای متوقف شدن این رشدکنونی به وجود نیاید، احتمالا بهای طلا به مرز 1500 دلار در هر اونس خواهد رسید.

به گزارش سایت طلا به نقل از مارکت واچ: امروز، معاملات آتی طلا، به میزان 4 دلار در هر اونس در بازارهای آسیا افزایش یافت.
در هفته گذشته تقاضا برای سرمایه گذاری در بازار فلزات گرانبها با رشد 2.5 درصد همراه بود و در این هفته، همچنان این بازار در حال تقویت شدن است.

براساس این خبر، در معاملات اخیر در بازار طلا، برای تحویل فوری در ماه دسامبر در بازار آسیا، با رشد 2 دلار و 80 سنت، به مرز 1280 دلار و 30 سنت در هر اونس رسید.
مایک کیسی، مقاله نویس و تحلیلگر اخبار روز داوجونز، یکی از دلایل رشد چشمگیر نرخ طلا و نقره را وجود تورم و مشکلات اقتصادی عنوان کرد.
بهای طلا در بازار نیویورک در روز جمعه در سطح 1277 دلار و 50 سنت در هر اونس بسته شد.

این گزارش حاکیست، Chintan Karnani تحلیلگر ارشد گروه مشاوران تجاری در بازار دهلی نو با اشاره به افزایش قیمت طلا و فاصله سرمایه گذاران از بازار کالاهای دیگر، گفت: در حال حاضر اخبار مهمی برای جلوگیری از رشد بی رویه نرخ طلا در دست نیست.
وی افزود: طلا در حال حاضر تبدیل به معتبر ترین دارایی در میان سرمایه گذاران شده است و با وجود اینکه نرخ این فلز گرانبها سیر صعودی در پیش گرفته، بازهم تقاضا برای این کالا در حال افزایش است.
Karnani گفت: به نظر من بهای طلا در دو هفته اول اکتبر در پاییز ثابت خواهد ماند ولی پس از آن روند صعودی به خود خواهد گرفت.
وی هشدار داد، با این حال اگر بهای طلا در اکتبر همچنان افزایش یابد، این احتمال وجود دارد که به مرز 1500 دلار در هر اونس خواهد رسید، که در این منطقه حباب قیمت را شاهد خواهیم بود./م2
سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد