اونس طلا2313.28
مظنه14,711,000
18 گرم3,396,000
ارزش سکه33,143,883
قدیم (بهار)38,300,000
جدید (امامی)41,300,000
نیم23,700,000
ربع15,100,000

مرموزترین پرونده حل نشده دنیا؛ داستان مردی که سفر در زمان کرد! + ویدیو

داستان زندگی مردی که پلیس FBI از سال 2003 دنبال اوست، تبدیل به معمایی ناشناخته شده است.

به گزارش سایت طلا، داستان زندگی مردی که پلیس FBI از سال 2003 دنبال اوست، تبدیل به معمایی ناشناخته شده است. معمایی که شاید فقط در 22 سال آینده حل شود!

مردی که تمام معاملات دو هفته ای اش با سودی هنگفت بسته شد! روزنامه های آمریکا در سال 2003 خبری را درباره معامله گر موفقی منتشر کردند که به طرز عجیبی تمام سهام هایی که روی آن ها معامله کرده بود، با جهش زیاد و غیر منتظره ای رو به رو شده بود.

اندرو کارلسن توانست در بورس سهام وال استریت آمریکا در مدت 14 روز، 800 دلار پولش را تبدیل به 350 میلیون دلار کند، او با ریسک صد در صدی وارد معامله شده بود و حتی یک سنت هم ضرر نکرده بود! یک منبع کمیسیون ارز و اوراق بهادار آمریکا تایید کرد که اندرو کارلسن، 44 ساله، پس از آن که 28 ژانویه به اتهام داشتن رانت خبری برای معاملاتش دستگیر شد، دلیل عجیبی برای موفقیت غیرعادی خود در بازار سهام اقامه کرد.

اندرو در دادگاهی که 4 ساعت به طول انجامید ادعا می کند که از سال 2050 می آید و نتیجه همه 126 معامله اش را از قبل می دانسته و برنامه ریزی کرده است! نقشه او این بوده که در چندین معامله ضرر کند تا پلیس به او مشکوک نشود اما حرص و طمع به او این اجازه را نداده است. او می گوید در قبال آزادی اش حاضر است محل پنهان شدن اسامه بن لادن را فاش کند و علمی دارد که با آن می شود بیماری ایدز را درمان کرد. پلیس که در جست جوی پیدا کردن سندی برای دروغین بودن ادعای این مرد است، شروع به تحقیقات درباره گذشته این فرد می کند.

اما در کمال تعجب هیچ اطلاعاتی از تاریخ تولد، محل تولد و خانواده این فرد پیدا نمی کند! کوچک ترین اطلاعاتی از او در هیچ کجا ثبت نشده بود. در همین زمان، فرد ناشناسی برای آزادی او یک میلیون دلار وثیقه گرو می گذارد اما اندور که محل ماشین زمانش را لو نداده بود، برای همیشه ناپدید می شود. او حتی در دادگاهش در روز 3 آوریل 2003 هم حاضر نمی شود.جست و جوی پلیس برای یافتن فردی که برای او وثیقه گرو گذاشته است هم به جایی نمی رسد. این که او در ازای دریافت چه نوع اطلاعاتی حاضر شده است مبلغ یک میلیون دلار وثیقه بگذارد و این که اندرو در کجای زمان ناپدید شده، تا امروز ناشناخته مانده است و «اندرو کارلسن» برای همیشه در فهرست سیاه FBI باقی ماند.

امروزه ثابت شده است که سفر در زمان به صورت تئوریک امکان پذیر است. کافی است که انسان بتواند کرم چاله را پیدا کند! کرم چاله پدیده ای نظری است، که بین دو نقطه از زمان و مکان پیوند ایجاد می کند. اگر انسان وارد آن شود، به سوی نقطه دیگر سفر خواهد کرد و در نتیجه می تواند در زمان سفر کند. اما در زمان حاضر، از نظر فناوری انسان به حدی نرسیده است که بتواند در زمان سفر کند. 50 سال دیگر چطور؟! قضاوت با شماست...

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد