اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

چیزی که می بینید؛ ترس شما از عشق را آشکار می کند

ما با این تست شخصیت، به شما کمک می کنیم تا بفهمید بزرگترین ترس پنهان شما از عشق چیست.

چه بخواهیم اعتراف کنیم یا نه، ممکن است از عشق بترسیم. روابط ‌ می‌توانند هیجان‌انگیز و عاشقانه و مهم و بزرگ باشد. برای درک آن نیازی به تست شخصیت نیست.

عشق، با تمام شکوه و عظمتش، با تمام ویژگی های شفابخشش، یکی از ترسناک ترین کارهایی است که ما انسان ها آن را انجام می دهیم. همیشه آسان نیست که بفهمیم ترس‌هایمان در مورد عاشق شدن و به نتیجه رساندن یک رابطه چیست. ما با این تست شخصیت، به شما کمک میکنیم تا بفهمید بزرگترین ترس پنهان شما از عشق چیست.

به تصویر زیر تا چند ثانیه نگاه کنید .

اولین بار چه چیزی را دیدید و چه چیزی نظر شما را جلب کرد؟

اگر دیدید:

۱. مرغ مگس خوار

اگر مرغ مگس خوار را برای اولین بار دیدید، چیزی که بیشتر از هر چیز شما را در مورد روابط می ترساند این است که انسان ها همیشه آنطور که به نظر می رسند نیستند. شما آرزو می کنید که یک عشق در زندگیتان داشته باشید، اما در عین حال، بخشی از وجودتان، عمیقاً در مورد آن تردید دارد، زیرا زندگی اطرافیانتان را می بینید و می ترسید. شما شکسته یا خسته نیستید، فقط هنوز فرد مناسب را پیدا نکردید. وقتی وارد رابطه شدید، متوجه می شوید که عشق لازم نیست همه چیز یا شما را کامل کند.

زیبایی یک رابطه ماندگار این است که آنچه را که هستید می‌گیرد و شما را به چالش می‌کشد تا نسخه بهتری از خودتان باشید.

۲. پروانه

ترس پنهانی شما از رابطه این است که فکر می کنید یک رابطه هرگز دوام ندارد. شما نمی‌توانید هیچ رابطه ای را تضمین کنید، حتی عاشقانه ترین روابط را. هر بار که عاشق می‌شوید، رویای ازدواج را نمی‌بینید، رویای جدایی نهایی خود را می‌بینید. مطمئناً، برخی از روابط دوام ندارند. اما فقط به این دلیل که آنها به پایان می رسند به این معنی نیست که ارزش تجربه کردن را نداشتند. به هر حال درستش همین است، قرار ملاقات و جدایی تا اینکه بلاخره عشق ابدی خودتان را پیدا کنید.

فقط به این دلیل که می ترسید ، وقتی عشق به پایان برسد حس بدی به شما دست می دهد یا اینکه هرگز آن را تجربه نمی کنید، از عشق دوری نکنید.

۳. انگور

ترس پنهانی شما از عشق این است که قبلاً عشق واقعی را تجربه کردید و آن را از دست دادید. شما فکر می کنید که سهم خودتان را از یک رابطه عاشقانه برداشتید و زمانی که قصد دارید با افراد دیگر آشنا شوید، نمی توانید . زیرا احساس می کنید کسی که مدت ها پیش از او جدا شده اید، عشق واقعی شما بوده است . برای داشتن یک زندگی عاشقانه جدید باید این احساسات منفی را از خودتان دور کنید و به عشق یک فرصت تازه بدهید تا وارد زندگی شما شود.

اعتماد به نفس داشته باشید و به این فکر کنید که زیباترین قسمت این سفر، افراد جدیدی هستند که در طول راه با آنها آشنا می شوید.

۴. جمجمه

ترس پنهانی شما از عشق، از دست دادن خودتان است. شما داشتن یک شریک در یک جنایت را دوست دارید، اما از ماندن در هر رابطه ای برای مدت طولانی می ترسید. شما می ترسید که با یک نفر زمان زیادی را بگذرانید. زیرا فکر می کنید که آن شخص شما را از خودتان و احساس واقعیتان دور می کند و این ترسناک ترین چیزی است که می توانید تصور کنید.

شما انسانی قوی، پویا و شگفت انگیز هستید. باز کردن درهای قلبتان به روی کسی این واقعیت را تغییر نمی دهد یا کسل کننده نیست. عاشق شدن باعث می شود اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد