اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

مجتمع طلای موته شمشهای طلای سبک تولید می کند

سایت طلا: مدیر عامل شرکت طلای موته، از عرضه شمشهای 500 ، 200 ، 100 ، 50 گرمی تا پایان سال خبر داد.

حمید منتظری، مدیر عامل شرکت طلای موته، در گفتگو با سایت طلا گفت:در حال حاضر این مجتمع شمشهای 1000گرمی تولید می کند ولی طبق برنامه، تا اواخر امسال شمشهای 500، 200، 100، 50، گرمی این شرکت وارد بازار می شود.

وی تولید این مجتمع را 340 کیلو گرم در سال اعلام کرد و گفت:تولید این مقدار طلا در سال، رکوردی بود که این مجتمع پس از 17 سال فتح کرد، این شرکت در حال حاضر دارای راندمان 87 درصد استهلال از خاک است،که طبق استاندارد تعریف شده است.

منتظری درباره اشتغالزایی این مجتمع افزود:در این شرکت حدود 200 نفر مستقیم مشغول کار هستند و تعداد بیشتری به طور غیر مستقیم در گیر کار هستند.

وی عیار تولیدی طلا در این مجتمع را 999 عنوان کرد و اظهار داشت:این شرکت در حال حاضر در تلاش است تا عیار طلا را به چهار 9، یا 999.9 که همان طلای خالص است برساند و با شمش طلای سوئیسی رقابت کند.

منتظری درباره راندمان خوب این شرکت به سایت طلا گفت: رشد بهره وری، کاهش زمان توقف، تامین به موقع تجهیزات و به روز شدن امور پشتبانی از جمعه دلایل رشد تولید در این مجتمع است.

مدیر عامل شرکت طلای موته با بیان عرضه طلای تولیدی در بورس گفت:طلای تولیدی این مجتمع در روزهای دوشنبه و چهارشنبه در بورس عرضه می شود و قیمت پایه این شمشها را شرکت طلای موته با توجه به قیمت بازار که از طریق شرکتها ی اونس گویا دریافت می کند اعلام کند.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد