اونس طلا2299.45
مظنه14,817,000
18 گرم3,420,500
ارزش سکه33,382,701
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,800,000
نیم24,300,000
ربع15,500,000

اگر از همسرتان متنفرید از این تکنیک طلایی استفاده کنید

هیچ کس با این امید ازدواج نمی کند که از همسر خود متنفر شود، اما متأسفانه، این اتفاق ممکن است رخ دهد و عشق جایش را به نفرت بدهد.

هیچ کس با این امید ازدواج نمی کند که از همسر خود متنفر شود، اما متأسفانه، این اتفاق ممکن است رخ دهد و عشق جایش را به نفرت بدهد. فراموش نکنید که نقطه مقابل عشق، نفرت نیست بی تفاوتی است.

اما چگونه می توان ازدواج را با بیرون کشیدن آن از چاه عمیق نفرتی که در آن فرو رفته نجات داد؟ تغییر نگرش و احساسات شما یک شبه اتفاق نخواهد افتاد و به زمان نیاز دارد. هنگامی که احساس نارضایتی خودتان را درک کردید، می توانید از این تکنیک طلایی برای متوقف کردن نفرت از همسرتان انجام دهید .

ما در سایت طلا، چند تکنیک طلایی برایتان آوردیم تا بتوانید نفرت خود را کنار بگذارید و دوباره عاشق همسرتان شوید.

۱. آنچه اتفاق افتاده را بپذیرید و گذشته را پشت سر بگذارید.

چالش برانگیزترین اما موثرترین تکنیک برای ترک تنفر این است که بپذیرید هیچکس کامل نیست و اگر در گذشته اشتباهاتی مرتکب شده ، سپس تمام تلاش خود را بکنید تا آنها را در گذشته رها کنید. سعی کنید درک کنید که او کامل نیست و مرتکب اشتباه شده است و سپس با کنار آمدن با همه اشتباهات، گام های مهمی را در جهت رابطه تان بردارید.

۲. خوبی ها را در همسر و ازدواجتان بیابید.

یکی دیگر از راه های فوق العاده قدرتمند برای جلوگیری از نفرت از همسرتان این است که ویژگی های خوب، عادات و کارهای محبت آمیز او را ببینید. قدردان بودن و ابراز قدردانی باعث می شود که ارتباط بهتری با او برقرار کنید. فهرستی از رفتارهای خوب او تهیه کنید و هر از گاهی به آن نگاه کنید. او را همان طور که هست بپذیرید، چه خوب و چه بد. هیچ کس کامل نیست، بنابراین به جای تمرکز بر کارهای اشتباه، به کارهای درست او توجه کنید.

۳. روی برقراری ارتباط موثرتر با همسرتان کار کنید.

بهبود ارتباط با همسر می تواند موجب کاهش رنجش شما شود. فقدان ارتباط صحیح باعث ایجاد خشم و نفرت در زوج ها می شود.به او بگویید که چه چیزی شما را آزار می دهد،زیرا گفتن آن بسیار مؤثرتر از نگفتن است.

۴.در مورد مشکلاتتان با او صحبت کنید.

بدون درگیری بیش از حد، زمان خاصی را برای نشستن و گفتگو در مورد مشکلات رابطه تان اختصاص دهید. تلفن هایتان را خاموش کنید تا هیچ چیز مانع گفتگوی شما نشود. فکر کنید و ببینید چه کاری می توانید برای کمک به حفظ رابطه انجام دهید. هردویتان باید به هم کمک کنید تا مشکل حل شود.اگر در خانه احساس راحتی نمی کنید، در یک مکان عمومی صحبت کنید، جایی که حضور غریبه ها باعث می شود هر دوی شما رفتار خوبی داشته باشید.

۵. با نگرش او به مسائل نگاه کنید.

به جای اینکه سعی کنید او را مجبور کنید حرف شما را گوش بدهد، با دید او به مسائل نگاه کنید. شاید او دلیل قانع کننده ای برای رفتارش داشته اما شما به آن توجه نکردید. کمی به او توجه کنید. با قرار دادن خود به جای او، می توانید ببینید که مشکل کجاست.

۶.از نظر عاطفی با خودتان صادق باشید.

صادق بودن با خود و همسرتان تفاوت بزرگی در نحوه انجام کارها ایجاد می کند.

۷. به یاد داشته باشید که عشق واقعی قید و شرط ندارد.

متأسفانه، زندگی یک افسانه عاشقانه نیست. عاشق شدن تلاش نمی خواهد اما عاشق ماندن به تلاش نیاز دارد. شب‌هایی را برای بیرون رفتن و لذت بردن در کنارهم برنامه ریزی کنید، زمانی را برای یکدیگر اختصاص دهید یا چیز جدیدی را با هم امتحان کنید تا جرقه‌ عشق را در رابطه‌تان دوباره روشن کنید.

۸. به یک درمانگر مراجعه کنید.

قبل از اینکه شروع به فریاد زدن کنید، "از همسرم متنفرم!" سعی کنید با یک درمانگر صحبت کنید، به خصوص اگر اخیراً دچار این احساس شده اید. ممکن است از دست خودتان عصبانی باشید یا دچار مشکلی شده باشید که نمی توانید آن را حل کنید اما به اشتباه فکر می کنید از همسرتان متنفرید. این شخص همان کسی است که عاشقش بودید اگر تغییری در رفتارش می بینید و آن را دوست ندارید بدنبال علت تغییر باشید یا دلایل دیگری که باعث شکاف عاطفی شده است .

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد