اونس طلا2308.68
مظنه14,916,000
18 گرم3,443,300
ارزش سکه33,605,748
قدیم (بهار)38,000,000
جدید (امامی)41,500,000
نیم24,000,000
ربع15,200,000

تست شخصیت: ابتدا چه چیزی در تصویر دیدید ؟

این تست شخصیت به شما نشان می گوید که فرد آرامی هستید یا خیر .

اگر برای جلوگیری از عصبانیت و کنترل خشم خود تلاش می کنید و مدیتیشن برای شما مفید نیست، شاید وقت آن رسیده است که منابع استرس خود را بررسی کنید. این یک توهم تصویری است، تنها کاری که باید انجام دهید این است که به یک تصویر نگاه کنید و ابتدا آنچه را که می بینید یادداشت کنید.

اگر دیدید...

۱. گربه

اگر وقتی به این تصویر نگاه کردید ابتدا گربه را دیدید، به طور طبیعی فرد آرامی نیستید، اما خیلی دیر عصبانی می شوید.

در هر صورت، استرس های روزمره به شما انرژی و انگیزه برای زندگی می دهد، به این معنی که تا جایی که می توانید تلاش می کنید و شرایط سخت را تحمل می کنید اما عصبانی کردن شما بسیار سخت است. شما نیازی به مدیتیشن ندارید، فقط باید یک خروجی سالم پیدا کنید تا کمتر انرژی خودتان را در اثر استرس بسوزانید. ورزش کردن یک گزینه عالی است و به تقویت سیستم ایمنی شما کمک می کند و تمرکز شما را بیشتر می کند.

۲. جعبه

اگر وقتی به این تصویر نگاه کردید ابتدا جعبه را دیدید، فردی هستید که وقتی استرس دارید، عصبانی می شوید.در بیشتر روزهای هفته تا جایی که می توانید خوب هستید، اما وقتی استرس دارید یا بیش از حد کار می کنید، خسته می شوید و از کوره در می روید. شما به طور طبیعی به تک تک اطرافیانتان آسیب می زنید و با حرف هایتان آنها را می رنجانید. وقتی دچار استرس می شوید، دیگران را سرزنش می کنید، باید مراقب صحبت های خود با افرادی که برای شما مهم هستند و شما را دوست دارند باشید. به جای اینکه با حرف های خود آنها را آزار دهید، زبان خود را گاز بگیرید و خود را از آن موقعیت دور کنید.

۳. ستاره ها

اگر ابتدا ستاره ها را دیدید، فردی آرام هستید. در واقع، وقتی در موقعیت‌های استرس‌زا قرار می‌گیرید، دیگران از شما ناامید می شوند، زیرا با عوامل استرس‌زا خیلی سرد برخورد می کنید و به آنها اهمیت نمی دهید. هیچکس نمی تواند شما را عصبانی کند. اجازه ندهید دیگران شما را به خاطر مدیریت شرایط سخت و نحوه مقابله با مشکلات، شما را تحقیر کنند. آنها به اندازه شما آرام نیستند و این مشکل آنهاست، نه شما!

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد