اونس طلا2232.37
مظنه14,366,000
18 گرم3,316,400
ارزش سکه32,366,598
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

ویدئویی دلهره آور از لحظه شکار سگ توسط پلنگ در فیروزکوه

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فیروزکوه از مشاهده و تصویربرداری از یک قلاده پلنگ ارزشمند ایرانی در حین شکار یک قلاده سگ خبر داد.

داریوش فرخی از مشاهده و تصویربرداری از یک قلاده پلنگ ارزشمند ایرانی در حین شکار یک قلاده سگ خبر داد و گفت: شب گذشته یکی از اهالی روستایی در مجاورت پناهگاه حیات وحش کاوه‌ده فیروزکوه در حال عبور از منطقه از داخل خودروی شخصی موفق به تصویربرداری از لحظه جالب شکار شدن یک سگ بلاصاحب توسط یک قلاده پلنگ شد.

وی افزود: این شهروند بلافاصله پس از تصویربرداری از این صحنه، موضوع را به محیط زیست شهرستان اطلاع و فیلم مذکور را در اختیار مأموران محیط زیست شهرستان فیروزکوه قرار داد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فیروزکوه تصریح کرد: این گونه ارزشمند علی رقم شکار کل و بز و قوچ و میش، گاهاً اقدام به شکار گراز و سگ‌های بلاصاحب نیز می‌کند.

فرخی با تقدیر از شهروندان فهیم فیروزکوه برای همراهی در حفاظت از حیات وحش منطقه به‌خصوص گونه منحصربه‌فرد پلنگ، فرهنگسازی و کمک شهروندان را در تکمیل زنجیره حراست و صیانت از محیط زیست مهم و تاثیرگذار دانست.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فیروزکوه همچنین با تأکید مجدد بر اینکه در این مورد، تصویربرداری از پلنگ کاملاً از داخل خودرو شخصی شهروند فیروزکوهی صورت گرفته، از شهروندان درخواست کرد در صورت رؤیت گونه‌های وحشی مانند گربه‌سانان، ضمن اجتناب از رویارویی مستقیم، جوانب ایمنی در برخورد با حیات وحش را رعایت کرده و موضوع را سریعاً به اولین پاسگاه محیط‌بانی و یا اداره محیط زیست اطلاع دهند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد