اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

رویدادی مهم برای سرمایه گذاران طلا

این هفته قرار است صورت جلسه آخرین جلسه فدرال رزرو نیز منتشر شود، که می تواند چشم انداز سرمایه گذاران نسبت به سیاست های فدرال رزرو را روشن کند.

قیمت طلا امروز با افزایش ارزش دلار آمریکا کاهش یافت، با توجه به اینکه سرمایه‌گذاران منتظرند ببینند آیا فدرال رزرو آمریکا روند افزایش نرخ بهره را در اجلاس ماه مه پایان خواهد داد یا نه.

قیمت هر اونس طلا در لحظه تنظیم این گزارش با 8 دلار کاهش نسبت به روز گذشته 1993 دلار است.

به گزارش سایت طلا،اد مویا، تحلیلگر پلتفرم معاملات آنلاین OANDA در این باره تصریح کرد: «طلا در تلاش است تا سطح 2هزار دلار را حفظ کند، اما حمایت حیاتی ممکن است از منطقه 1970 دلاری حاصل شود.»

کاهش شاخص دلار در سه‌ماهه اول سال جاری میلادی قیمت طلا را برای دارندگان سایر ارزهای دنیا ارزان‌تر کرده بود. این در حالی است که سود اوراق بهره خزانه‌داری آمریکا هم کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید

رکورد جدید قیمت طلا نزدیک است

بازارها 86 درصد احتمال می‌دهند نرخ بهره بانک مرکزی آمریکا 25 واحد در اجلاس دوم و سوم ماه مه افزایش یابد و 71 درصد هم احتمال دارد این روند در ماه ژوئن متوقف شود.

بالا رفتن نرخ بهره جهت مبارزه با تورم تقاضا برای طلا به‌عنوان یک سرمایه غیر سودده را پایین می‌آورد و این در حالی است که همواره از طلا به‌عنوان یک سرمایه‌گذاری ایمن در برابر تورم یاد می‌شده است.

جیمز بولارد، رئیس فدرال رزرو سنت لوئیس گفت: بانک مرکزی ایالات‌متحده بر اساس داده‌های اخیر و پایداری تورم، باید به افزایش نرخ بهره ادامه دهد در حالی که به نظر می‌رسد اقتصاد به رشد خود ادامه می‌دهد.

رافائل بوستیک، رئیس فدرال رزرو آتلانتا گفت که بانک مرکزی ایالات‌متحده احتمالاً یک افزایش نرخ دیگر در پیش دارد و بازارها با احتمال ۸۳.۲ درصدی برای افزایش ۲۵ واحدی در ماه مه قیمت‌گذاری می‌کنند.

بازارها در حال حاضر بر اظهارنظر مقامات فدرال رزرو آمریکا در این ماه قبل‌از تصمیم‌گیری آن در ماه مه تمرکز کرده‌اند.

قیمت نقره امروز و 0.01 درصد کاهش به 25 دلار و 26 سنت رسید و پلاتین با 0.08 درصد کاهش 1082 دلار و 22 سنت معامله می‌شود.

به گزارش سایت طلا،این هفته قرار است صورت جلسه آخرین جلسه فدرال رزرو نیز منتشر شود، که می تواند چشم انداز سرمایه گذاران نسبت به سیاست های فدرال رزرو را روشن کند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد