اونس طلا2205.51
مظنه14,186,000
18 گرم3,274,800
ارزش سکه31,961,058
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

پیدا کردن همه رمزهای وای‌فای که تاکنون به آن‌ها متصل شده‌اید

اگر تا به حال به یک شبکه وای‌فای در آیفون خود وصل شده باشید، حتی اگر سال‌ها پیش باشد، رمز عبور در تنظیمات ذخیره می‌شود.

به گزارش سایت طلا ، برخی افراد هستند که ترجیح می‌دهند همواره به یک اتصال اینترنتی قابل اعتماد و پرسرعت متصل شوند، چه برای کار چه تفریح، به همین دلیل است که وقتی اتصال تلفن همراه ضعیف است، همیشه به دنبال وای‌فای هستد. علاوه بر شبکه خانگی، آن‌ها حتی در خانه دوستان، کافی شاپ‌ها، رستوران‌ها، فرودگاه‌ها و کتابخانه‌ها به وای فای متصل می‌شوند، اما با وجود شبکه‌های زیاد، به خاطر سپردن همه این رمز‌های عبور غیرممکن است.

در بیشتر موارد، نیازی به به خاطر سپردن رمز‌های عبور وای فای نیست هنگامی که به یک شبکه متصل می‌شوید، آیفون به طور خودکار هنگامی که در نزدیکی آن محل قرار دارد دوباره به آن متصل می‌شود.

اما مواقعی وجود دارد که لازم است رمز عبور واقعی را بدانیم؛ برای مثال، اگر یکی از دوستان یا اعضای خانواده بخواهد به همان شبکه متصل شود و هیچ راه دیگری برای به اشتراک گذاشتن رمز عبور با آن‌ها وجود نداشته باشد.

به طور مفید، آیفون‌ها رمز عبور تمام شبکه‌های وای‌فای را که به آن‌ها متصل می‌شوید ذخیره می‌کنند، تنها باید بدانید کجا آن‌ها را پیدا کنید.

مشاهده رمز عبور برای شبکه وای‌فای که در حال حاضر به آن متصل هستید

این روش اول به شما امکان می‌دهد رمز عبور شبکه وای‌فای را مشاهده کنید که در حال حاضر به آن متصل هستید یا در گذشته به آن متصل بوده‌اید و به اندازه کافی به روتر نزدیک هستید تا شبکه در تنظیمات شما ظاهر شود.

اگر این شرایط را دارید، به تنظیمات > Wi-Fi بروید، شبکه Wi-Fi را که رمز عبور آن را می‌خواهید، یافته و روی نماد اطلاعات ضربه بزنید، سپس روی Password ضربه بزنید و از Face ID، Touch ID استفاده کنید یا رمز عبور خود را برای مشاهده رمز عبور شبکه وای‌فای وارد کنید. در نهایت Copy را بزنید تا رمز عبور در کلیپ بورد شما ذخیره شود.
با این حال همانطور که گفته شد، این فقط برای شبکه‌های وای‌فای که در حال حاضر به آن‌ها متصل هستید یا نزدیک به آن‌ها هستید، کار می‌کند، اما راهی برای یافتن رمز عبور تمام شبکه‌های وای‌فای دیگری که در گذشته به آن‌ها وصل شده‌اید نیز وجود دارد.

سایر رمز‌های عبور وای‌فای ذخیره شده خود را پیدا کنید

اگر می‌خواهید تک تک رمز عبور وای‌فای ذخیره شده در آیفون خود را مشاهده کنید، به Settings > Wi-Fi بروید و روی دکمه Edit در بالا سمت راست ضربه بزنید. فهرستی از شبکه‌های شناخته شده شما، یا هر شبکه وای‌فای منفردی که تا به حال به آن متصل شده‌اید، به ترتیب حروف الفبا و عدد نمایش داده می‌شود. برای مشاهده رمز عبور، روی نماد اطلاعات ضربه بزنید و سپس رمز عبور را بزنید.

رمز‌های عبور وای‌فای ذخیره شده در تنظیمات iOS

می‌توانید رمز عبور را در کلیپ بورد خود کپی کنید یا بخواهید که رمز عبور با صدای بلند برای شما گفته شود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد