اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

تاثیرات باکتری بدن بر روند پیری

مطالعات جدید نشان داد کلنی‌سازی میکروبیوم(نوعی باکتری) در اوایل زندگی بر روند پیری تاثیر می‌گذارد.

به گزارش سایت طلا ، مطالعه اخیر منتشر شده در مجله PLOS Biology پیشرفت‌های اخیر در درک چگونگی تأثیر میکروبیوم بر پیری و بیماری‌های مرتبط را مورد بحث قرار داده است.

سن در کشور‌های با درآمد بالا، عامل خطر اولیه برای چندین بیماری است. میکروب‌ها مکان‌های مختلفی را در داخل و روی بدن انسان مستعمره می‌کنند و بیشترین کُلُنی‌سازی را در امتداد دستگاه گوارش (GI) دارند. تحقیقات قبلی بر نقش حیاتی میکروبیوم‌های روده بر سلامت و بیماری تاکید کرده است.

اثرات میکروبیوم بر روند پیری و پتانسیل دستکاری میکروبیوم برای ترویج پیری سالم نامشخص است.

در مطالعه حاضر، نویسندگان شواهد در مورد اثرات و نقش میکروبیوم در پیری و بیماری‌های مرتبط با افزایش سن را مورد بحث قرار دادند.

مطالعات در مدل‌های حیوانی بدون میکروب (GF) از نقش علی میکروبیوم در تعیین طول عمر میزبان حمایت کرده‌اند. تحقیقات در سیستم‌های مدل نشان می‌دهد که قرار گرفتن در معرض میکروبیوم در اوایل زندگی برای افزایش طول عمر مفید است.

شواهد حاکی از آن است که کلونی سازی باکتری‌ها در طول رشد جنینی مگس سرکه باعث افزایش طول عمر می‌شود. از طرف دیگر یافته‌ها نشان داده که میکروبیوم می‌تواند طول عمر حیوانات مسن را کاهش دهد. علاوه بر این، تحقیقات روی مدل‌های موش پروگریا پتانسیل افزایش طول عمر را از طریق مداخلات مبتنی بر میکروبیوم نشان داده است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد