اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

این حقایق عجیب در مورد فیلم ها را از شما پنهان می کنند

سایت طلا، ۹ حقیقت غیرمنتظره فیلم ها را که فقط کارگردان ها از آن خبر دارند، برایتان آورده تا شما را متعجب کند.

هنگام خلق یک فیلم جدید و عالی، کارگردان ها هر کاری انجام دهند تا مطمئن شوند که نتیجه نهایی بی‌نقص است. اما آنها اغلب باید با مشکلات مختلفی دست و پنجه نرم کنند و بسیاری از مسائل را حل کنند تا با صنعت فیلم سازی در حال تغییر سازگار شوند.

ما در سایت طلا، ۹ حقیقت غیرمنتظره فیلم ها را که فقط کارگردان ها از آن خبر دارند، برایتان آوردیم تا شما را متعجب کنیم.

۱. افراد بد از محصولات اپل استفاده نمی کنند.

افراد بد در فیلم هرگز از محصول اپل استفاده نمی کنند. این شرکت به سازندگان فیلم اجازه می‌دهد تحت یک شرط از دستگاه‌های اپل استفاده کنند و آن هم این است که این دستگاه‌ها فقط باید توسط افراد خوب استفاده شوند.

۲. در گذشته، فیلم‌های سه‌بعدی باعث سرگیجه مردم می‌شد.

مغز ما نمی‌فهمد که تصاویری که می‌بینیم فقط یک توهم هستند. چشم‌ها سعی می‌کنند طوری عکس‌العمل نشان دهند که گویی اشیاء فیزیکی واقعی هستند. اما در نهایت، مغز فقط عضلات چشم را منقبض می‌کند که منجر به سرگیجه، سردرد و حالت تهوع می‌شود. بنابراین، اخیراً، هنرمندان جلوه‌های ویژه سعی کرده‌اند فیلم‌هایی بسازند که اجسام سه‌بعدی خیلی سریع پرواز کنند و مغز زمانی برای تمرکز روی آن‌ها نداشته باشد، یا از ذرات کوچک (مانند گرد و غبار، خاکستر یا برف) استفاده کنند.

۳. کودکانی که در فیلم‌های ترسناک بازی می‌کنند، اغلب نمی‌دانند که فیلم درباره چیست.

در بیشتر موارد، بچه‌های فیلم‌های ترسناک نمی‌دانند که در یک فیلم ترسناک بازی می‌کنند. از آنجایی که تصویربرداری به ترتیب زمانی انجام نمی‌شود، برای کودک بسیار سخت است که تصویری کامل از آنچه در فیلم اتفاق می‌افتد بسازد. هیچ چیز ترسناکی هم هنگام ساخت فیلم وجود ندارد. موسیقی و صداها پس از تولید فیلم به آن اضافه می‌شود و همه لباس‌ها، ماسک‌ها، آدمک‌ها و چیزهای دیگر در زندگی واقعی خنده‌دار به نظر می‌رسند تا ترسناک.

۴. صدای شکستن استخوان‌ها در فیلم‌های هیجان‌انگیز، صدای شکستن هویج و کرفس است.

وقتی ویرایشگرهای صدا به صدایی شبیه به صدای شکستن استخوان نیاز دارند، هویج و کرفس را می‌شکنند. دفعه بعد که صحنه‌ای خشن را در یک فیلم می بینید، به این سبزیجات فکر کنید.

۵. صحنه‌های آینه‌ای از سخت‌ترین صحنه‌ها هستند.

صحنه‌های نزدیک آینه‌ها باید از زوایای خاصی گرفته شوند تا فرد و انعکاس آن قابل مشاهده باشد، اما دوربین و نورها نه. برای مثال، در ترمیناتور ۲، کارگردان تصمیم گرفت از بدلکاران و آدمک‌ها استفاده کند.

در اپیزودی که شخصیت لیندا همیلتون ریزتراشه‌ای را از سر آرنولد شوارتزنگر برمی‌دارد، آینه‌ای وجود ندارد: جلوی دوربین، می‌توانید آرنولد و لیندا را با یک بدلکار ببینید .

۶. برف استفاده شده در فیلم‌های هالیوودی مصنوعی است

تقریباً در همه موارد، توسط شرکتی به نام Snow Business ارائه می‌شود. این شرکت در ۱۹۸۳ افتتاح شد و مجموعه آن شامل حدود ۲۰۰ نوع مختلف برف است. فیلم برداری با برف واقعی در فرآیند ساخت فیلم بسیار دشوار است زیرا زیر دوربین ها آب می شود.

۷. افراد اضافی اگر به دوربین نگاه کنند، ممکن است اخراج شوند.

سیاه لشگر ها نمی‌توانند مستقیم به دوربین نگاه کنند و اگر این کار را انجام دهند اخراج می شوند. علاوه بر این، به آنها توصیه می‌شود که لباس‌های سفید یا لباس‌هایی که نوشته های بزرگ دارند نپوشند تا توجه را از کانون اصلی صحنه دور نکنند.

۸. در فیلم‌ها، به ندرت از غذای واقعی استفاده می‌کنند.

اغلب، غذاهایی که در فیلم‌ها وجود دارد، در واقع از مواد غیرقابل خوردن ساخته شده است. آیا غذاهایی را که در تالار بزرگ فیلم‌های هری پاتر بود، دیدید ؟ غذاها فقط در فیلم اول واقعی بود. در فیلم‌های بعدی، بیشتر غذاها از رزین ساخته شده بودند.

۹. برای ایجاد جلوه‌های ویژه، پس‌زمینه نباید حتما سبز باشد.

هنگام ایجاد جلوه‌های ویژه، کارگردانان از پس‌زمینه سبز روشن استفاده می‌کنند، زیرا این رنگ شبیه رنگ‌های چشم انسان نیست. اگر چشمان یک بازیگر سبز باشد، باید از پس‌زمینه آبی استفاده کنند. همچنین، در صحنه‌هایی که با این پس‌زمینه عکس‌برداری شده‌اند، هیچ وسیله ای سبز رنگ نیست.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد