اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

از فردی که این نشانه ها را دارد، فرار کنید

این افراد شما را کنترل می کنند، مغزتان را شستشو می دهند تا احساس ناتوانی کنید و بتوانند از شما سوءاستفاده کنند.

یک سوءاستفاده کننده به شما یاد می دهد که شهود خودتان را نادیده بگیرید، به همین دلیل است که باید نشانه های بدرفتاری را بشناسید. بی احترامی می تواند فیزیکی، عاطفی یا هر دو باشد. بیرون آمدن از این روابط بسیار دشوار است، زیرا که سوء استفاده گر، قربانی را کنترل می کند و مغز او را شستشو می دهد تا احساس ناتوانی کند.

ما در سایت طلا، ۱۰ نشانه بدرفتاری را برایتان آوردیم. اگر افرادی را با این نشانه ها در زندگیتان دارید از آنها فاصله بگیرید.

۱. ابراز عشق به شما در اولین قرار ملاقات

عشق در نگاه اول ممکن است عاشقانه به نظر برسد، اما کسی که در اولین قرار ملاقات ابراز عشق می کند، معمولاً بعداً خطرناک می‌شود. افراد با ثبات عاطفی برای شناختن شما زمان می گذارند. سوء استفاده کنندگان سعی می کنند قبل از اینکه آنها را بشناسید، دل شما را به دست بیاورند.

۲. قطع رابطه با دوستان و خانواده

این گزینه آنقدر آهسته اتفاق می افتد که تقریباً متوجه آن نمی شوید. یک سوء استفاده کننده سعی می کند با دلایل غیر منطقی شما را از دیدن خانواده و دوستانتان منصرف کند. هدف او این است که شما تنها و وابسته به خودش شوید.

۳. کنترل و پیگیری همه حرکات شما

حریم خصوصی شما کم کم از بین می رود. او پیام های شما را می خواند، تلفن شما را چک می کند و از کشوها، کیف دستی، کیف پول شما بدون اجازه استفاده می کند. زمانی که در خانه نیستید، دائم با شما تماس می‌گیرد تا شما را چک کند. اگر خارج از دسترس باشید یا پیش دوستتان باشید و به او نگفته باشید، شما را تهدید به جدایی می کند.

۴. تهدید به خودکشی

این یک ترفند قدیمی است که یک سوء استفاده گر از آن برای نگه داشتن شما استفاده می کند. او آنقدر برای خود ارزش قائل است که اجازه نمی‌دهد شما به راحتی او را ترک کنید. او برای تظاهر به خودکشی از بریدن رگ ها یا مصرف قرص های کم خطر برای ترساندن شما استفاده می کند.

۵. ایجاد درد

ضربه زدن، فشار دادن، نیشگون گرفتن یا گاز گرفتن، تازه شروع کار است. این برای این است که بدانید رئیس کیست. این یکی از بزرگترین علائم هشداری است که باید به آن توجه کنید.اگر آن را تحمل کنید، خشونت بیشتر می شود.

۶. سرزنش شما برای همه چیز

او شما را بخاطر هر مشکلی که در رابطه بوجود می آید، سرزنش می کند و مقصر می داند. این افراد همیشه می گویند که اگر تو من را تحریک نمی‌کردی، مجبور نبودم این کار را انجام دهم .

۷. همیشه شما را می بخشد

پس از آزار و اذیت شما و به خصوص پس از تشدید سوء استفاده، با شما مهربان می شود، عذرخواهی می کند و شما را با هدایا، شام خاص یا یک شب بیرون رفتن خوشحال می کند، سپس خودش را سرزنش می کند، قسم میخورد که رفتارش را بهتر کند و با ابراز عشق به شما قول می دهد که کارش را هرگز تکرار نکند. این یکی از موثرترین دستکاری های سوء استفاده کننده است. آنها بازیگران بسیار خوبی هستند.

۸. کنترل امور مالی

او اصرار می‌کند که کارتان را رها کنید، یا یک حساب‌ بانکی و کارت‌ اعتباری‌ مشترک داشته باشید، زیرا او می خواهد به حساب های شما دسترسی داشته باشد. او شما را بچه فرض می کند و به شما پول تو جیبی می دهد. او فقط می خواهد شما توانایی مالی نداشته باشید تا مبادا او را ترک کنید.

۹. خشم ناگهانی

این افراد واقعاً قادر به کنترل خشم خودشان نیستند. شما نمی توانید به این افراد کمک کنید تا عصبانیت خودشان را کنترل کنند. این افراد به کمک مشاوران و روانشناسان نیاز دارند.

۱۰. تهدید کردن فرزندان

اگر او به هر طریقی فرزندان شما را تهدید می‌کند نباید به خودتان بگویید که او واقعاً قصد بدی ندارد. کارهای او را توجیح نکنید. ممکن است شما بخاطر خاطرات خوبی که با او داشتید نخواهید از او جدا شوید اما، ماندن در این رابطه، به هر طریقی شما را می کشد و به روح و روان شما آسیب بزرگی می زند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد