اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

۳ راه برای اینکه بدانید او شما را واقعا دوست دارد

تلاش برای پی بردن به اینکه کسی شما را دوست دارد یا خیر، اگرچه ممکن است بی فایده باشد اما سرگرم کننده است.

تلاش برای پی بردن به اینکه کسی شما را دوست دارد یا خیر، اگرچه ممکن است بی فایده باشد اما سرگرم کننده است. آیا او شما را دوست دارد؟ آیا او شما را دوست ندارد؟ تحلیل بیش از حد موقعیت یا هر حرکت آن شخص، به شما کمکی نمی‌کند تا بدانید او چه احساسی به شما دارد.

ما در سایت طلا، سه راه برایتان آوردیم که از طریق آن می توانید مطمئن شوید که او شما را دوست دارد:

۱. رویکردی عینی داشته باشید

به عنوان یک مکانیسم محافظت از خود، بسیاری از مردم عادت دارند که با نگرش منفی به همه چیز نگاه کنند. مغز اکثر مردم اینگونه تنظیم شده که هر زمان که هر جای خالی در ذهنشان وجود داشته باشد که باید پر شود، مغز آنها با افکار منفی فضاها را پر می کند. اگر از خودتان می پرسید که چرا او این کار را کرد؟ و پاسخ می دهید که شاید او دیگر من را دوست ندارد، پس مهم است که توجه کنید که این افکار کاملا ساخته ذهنتان هستند و هیچ پایه و اساسی در واقعیت ندارند. اولین قدم برای فهمیدن اینکه آیا او شما را دوست دارد یا خیر این است که فقط به حقایق عینی نگاه کنید بدون اینکه قضاوت خود را به آن اضافه کنید.

۲. به رفتار او توجه کنید

بدون اینکه در ذهنتان داستان سرایی کنید و او را قضاوت کنید ، فقط به رفتارش نگاه کنید. به کلماتی که به کار می برد یا می گوید توجه نکنید. فقط به اعمال و زبان بدن او نگاه کنید. آیا کسی که شما را دوست دارد واقعاً این کارها را انجام می دهد؟ یا کسی که شما را دوست ندارد این کارها را انجام می دهد؟ آیا او به شما احترام می گذارد؟ آیا شما را کنترل می کند؟

۳. به ندای درونتان گوش دهید

بعد از اینکه ذهنتان را خاموش کردید و به کارهای او توجه کردید، به ندای درونتان گوش دهید. باور می کنید که او شما را دوست دارد؟

شهود شما بسیار دقیق تر از آن چیزی است که فکر می کنید. بیشتر مردم عادت دارند شهود خودشان را با تفکر بیش از حد و تحلیل بیش از حد ساکت کنند. اما شما قبلاً صدای آن را خاموش کرده بودید. حالا تنها کاری که باید انجام دهید این است که از شهود خودتان پیروی کنید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد