اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

بهای سکه در هفته گذشته افزایش یافت

سایت طلا : بازار سکه در هفته گذشته همگام با رشد بهای طلا با افزایش همراه گردید و انواع سکه در این هفته شاهد رشد بها بود.

به گزارش سایت طلا، بهای سکه طی یک هفته گذشته با افزایش مواجه گردید و هر قطعه سکه بهار آزادی در این هفته 4 هزار تومان رشد یافت.

این گزارش حاکیست، سکه تمام بهار آزادی در روز یکشنبه در بازار سکه در طرح قدیم و امامی به بهای 326 و 312 هزار تومان به فروش رسید، که سکه طرح امامی نسبت به پنج شنبه قبل 1 هزار تومان کاهش داشت و سکه ها تا روز چهارشنبه به همین بها به فروش رسیدند. در روز چهارشنبه با رشد 1150 تومانی هر مثقال طلای 17 عیار، سکه طرح قدیم 2 هزار تومان و سکه طرح امامی 4 هزار تومان رشد و 328 و 316 هزار تومان تا آخر هفته در بازار معامله شدند.

بنابراین گزارش، نیم سکه با کاهش 500 تومان و بهای 157 هزار تومان در روز یکشنبه در بازار به فروش رسید که تا روز چهارشنبه بر روی این بها ثابت ماند. نیم سکه در روز چهارشنبه 2 هزار تومان افزایش و هفته را با بهای 159 هزار تومان به پایان رساند.

این گزارش می افزاید، ربع سکه در روز یکشنبه با بهای 79 هزار و 500 تومان در اختیار مشتریان قرار گفت که تا روز چهارشنبه بر روی این بها پافشاری کرد. در روز چهارشنبه ربع سکه 500 تومان رشد یافت.

گفتنی است، هفته گذشته از حجم معاملات و خرید و فروش سکه که طی هفته پایانی ماه مبارک رمضان افزایش یافته بود، کاسته شد و فعالان این بازار همزمان با فصل بازگشایی مدارس و معطوف شدن برخی از سرمایه ها به بازار لوازم تحصیل، رکود را برای این بازار دور از انتظار نمی دانند.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد