اونس طلا2337.71
مظنه15,096,000
18 گرم3,484,900
ارزش سکه34,011,288
قدیم (بهار)38,700,000
جدید (امامی)41,800,000
نیم24,600,000
ربع14,800,000

در سال جدید این ۸ سؤال را حتما از خودتان بپرسید

این سؤالات به شما کمک می کنند تا روی آنچه می خواهید تغییر دهید، تمرکز کنید و کارهایی را انجام بدهید که شما را به هدفتان برساند!

برای رسیدن به موفقیت و شناخت خودتان قطعا باید سؤالاتی از خودتان بپرسید و صادقانه به آنها جواب دهید. اما چه سؤالاتی باید بپرسید؟ اینها سؤالات بسیار خوبی هستند که باید از خودتان بپرسید. این سؤالات به شما کمک می کنند تا روی آنچه می خواهید تغییر دهید، تمرکز کنید و کارهایی را انجام بدهید که شما را به هدفتان برساند!

ما در سایت طلا، ۸ سؤالی که باید به آن پاسخ دهید برایتان آوردیم.

۱.من کی هستم؟

این سؤال احتمالاً مهم ترین سؤالی است که می توانید از خودتان بپرسید. به این سوال اینگونه پاسخ دهید، برای مثال: من فردی هستم که با دیگران مهربان هستم. من صبور هستم و غیره. هر چیزی که به ذهنتان می رسد را بنویسید، فیلتر نکنید. لیست خود را مرور کنید به کدام ویژگی هایتان بیشتر افتخار می‌کنید و کدام‌ها را دوست ندارید و برای تغییر آنها چه کاری می‌توانید انجام دهید؟

۲. الان بیشتر از همه در زندگیتان چه می خواهید؟

تمام ایده هایی که به ذهنتان می رسد را یادداشت کنید. این ایده ها لیست خصوصی شما هستند.پس از تهیه فهرست، از خودتان بپرسید که فکر می‌کنید چه چیزی انگیزه شما را برای رسیدن به این خواسته ها بیشتر می کند؟

۳.چه کسی را می خواهید در زندگیتان بیشتر یا کمتر ببینید؟

پاسخ به این سوال مهم ممکن است خیلی چالش برانگیز باشد. ضروری است که اطرافتان را با افرادی احاطه کنید که شما را بی قید و شرط دوست داشته باشند و از شما حمایت کنند. در کنار کسانی باشید که به آنها اهمیت می دهید و به شما اهمیت می دهند و از افرادی که شما را اذیت می کنند دوری کنید.

۴.برای اینکه به هدفتان برسید باید چه کار کنید؟

از خودتان سؤالات مثبت بپرسید و به آنچه ممکن است نگاه کنید. ذهن شما خلاء را دوست ندارد، بهمین خاطر باید برای خودتان هدف تعیین کنید و ببینید برای رسیدن به چیزی که دوست دارید باید چه کارهایی انجام دهید.

۵.چه کارها و رفتارهایی دیگر فایده ای برایتان ندارد؟

با دقت به روح و جسمتان فکر کنید و ببینید کدام فعالیت ها و رفتارها دیگر برای شما مفید نیستند و به شما آسیب می زنند. بهتر است در سال جدید روی رفتارهای مثبت و جدید تمرکز کنید . کارها و رفتارهایی که برایتان فایده داشته باشد.

۶. برای خواب بهتر چه برنامه ای دارید ؟

بدن شما نیاز به استراحت منظم دارد. استراحت مناسب نیاز به نظم و انضباط روزانه و برنامه ریزی مانند هر چیز دیگری دارد. بهتر است از خودتان بپرسید که در سال جدید چه تصمیمی برای خواب خودتان گرفته اید. یادداشت کنید و آن را عملی کنید.

۷. از چه تمرینی برای تقویت بدنتان لذت می برید و می توانید آن را انجام دهید؟

بدن شما با نحوه رفتارتان سازگار خواهد شد. سال جدید زمان بسیار خوبی برای توجه به بدنتان است. ورزشی که دوست دارید را پیگیری کنید و آن را مرتب انجام دهید.

۸. برای سازماندهی بیشتر چه می کنید؟

شما مدیر اجرایی زندگی خودتان هستید که به برنامه ریزی، طراحی، اجرا، نظارت و سنجش نیاز دارد. شما می‌توانید مسیری که برایتان فایده دارد را ادامه دهید و کاری را که دیگر جواب نمی دهد، متوقف کنید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد