اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

مردی که عاشق شما باشد، این کار را می کند

تفاوت زیادی بین مردی که فقط با شما قرار میگذارد با مردی که می داند شما "عشق واقعی" او هستید، وجود دارد.

عشق واقعی باعث می شود در رابطه خود احساس ارزش، آرامش، اعتماد به نفس و امنیت کنید. تفاوت زیادی بین مردی که فقط با شما قرار میگذارد با مردی که می داند شما "عشق واقعی" او هستید، وجود دارد. مردی که می‌داند شما عشق واقعی او هستید، باعث می‌شود احساس آرامش کنید و باعث می‌شود که اعتماد به نفس بیشتری پیدا کنید.

مردی که عاشق واقعی شماست ۱۱ کار برایتان انجام می دهد که ما آن را در سایت طلا برایتان آوردیم.

۱. او وقت خودش را برای معاشرت با دختران دیگر تلف نمی کند و به شما نشان می دهد که چقدر خاص و منحصر به فرد هستید.

۲. او به شما پیشنهاد می‌کند که با خانواده و دوستانش ملاقات کنید زیرا آنها بخش بسیار مهمی از زندگی او هستند و به داشتن شما در زندگی‌اش افتخار می‌کند.

۳. او شما را همانگونه که هستید می پذیرد. وقتی شما خوشحال هستید، او نیز در شادی شما شریک خواهد شد. هنگامی که به او نیاز دارید، او بدون قضاوت در کنار شما خواهد بود. شما نیازی به تظاهر کردن ندارید و او تمام خصوصیاتی که دارید را دوست دارد.

۴. او خود واقعیش را به شما نشان خواهد داد و از شما انتظار دارد که او را همانطور که هست بپذیرید. یک رابطه زمانی واقعی است که هر دوی شما بتوانید از تظاهر کردن دست بردارید و همانی باشید که واقعا هستید و همچنان دیوانه یکدیگر باشید.

۵.او کارهای کوچکی انجام می‌دهد تا کارها را برای شما آسان‌تر کند. او شما را به جایی می برد که می خواهید بروید، چیزهایی می خرد تا شما را خوشحال کند، و از پول خرج کردن ناراحت نمی شود.

۶. او شما را در اولویت قرار می دهد و وقتش را برای دیدن شما آزاد می کند. او مدام با شما تماس می گیرد تا به شما نشان دهد که شما مهم هستید.

۷. او به شما اجازه می دهد که از تلفن او استفاده کنید. امروز تمام زندگی و تمام اسرار ما در تلفن های ما است. او به راحتی به شما اجازه می دهد از تلفنش استفاده کنید زیرا به شما اعتماد دارد و چیزی برای پنهان کردن ندارد.

۸. او در مورد موضوعات دشوار با شما صحبت خواهد کرد. او شما را در آینده اش می بیند و موضوعاتی را که مربوط به آینده اش است به شما می گوید . او ممکن است در مورد گذشته، شکست ها و نقاط ضعفش هم با شما صحبت کند.

۹. طبیعی است که در هر رابطه ای اختلاف نظر و دعوا داشته باشیم زیرا ما انسان هستیم. وقتی دعوا می‌کنید، او می‌خواهد مسائل را حل کند، نه اینکه شما را مقصر کند و امتیاز بگیرد. او می جنگد، اما در پایان هر دعوا، او شما را در آغوش می گیرد و همه چیز را دوباره درست می کند.

۱۰. او بزرگترین مشوق شماست و بیشترین ایمان را به شما دارد، حتی زمانی که شما به خودتان ایمان ندارید. او هر کاری که بتواند برای حمایت از رویاها و علایق شما انجام خواهد داد. موفقیت شما او را به اندازه موفقیت خودش خوشحال می کند. او در هر مرحله به شما افتخار خواهد کرد.

۱۱. او درباره آینده مشترکتان با شما صحبت خواهد کرد. اگر او بخواهد زندگیش را با شما بگذراند، آینده اش را هم با شما برنامه ریزی می کند. او در مورد کارهایی که می خواهید با هم در ماه ها یا سال های بعد انجام دهید با شما صحبت خواهد کرد.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد