اونس طلا2302.52
مظنه14,601,000
18 گرم3,370,600
ارزش سکه32,896,053
قدیم (بهار)37,700,000
جدید (امامی)41,100,000
نیم23,600,000
ربع14,800,000

این 3 رنگ محبوب ترین رنگ ها در میان افراد جهان است!

یک نظرسنجی در سراسر جهان نشان می دهد که این 3 رنگ محبوب ترین رنگ در چهار قاره است.

به گزارش سایت طلا، یک نظرسنجی در سراسر جهان نشان می دهد که آبی محبوب ترین رنگ در چهار قاره است. با این حال، نظرسنجی جدید YouGov که در 10 کشور در چهار قاره انجام شد، نشان می‌دهد که یک رنگ - آبی - محبوب‌ترین رنگ در سراسر جهان است.

دومین رنگ محبوب از مکانی به مکان دیگر بیشتر متفاوت است. با این حال، همیشه یکی از سه گزینه دیگر است: سبز ، قرمز یا بنفش در رده بعدی قرار دارند.

آبی حتی در مکان‌هایی مانند چین که رنگ‌هایی مانند قرمز، زرد و سبز را خوش شانس می‌دانند برنده می‌شود.

محبوب ترین رنگ در آمریکا کدام رنگ است؟

در طی یک مطالعه در دانشگاه مریلند، فیلیپ کوهن جامعه شناس از نزدیک به 2000 مرد و زن یک سوال ساده پرسید: "رنگ مورد علاقه شما چیست؟" مشخص شد که آبی بیشترین محبوبیت را در سراسر جهان دارد، پس از آن سبز برای مردان و بنفش برای زنان.

متداول ترین رنگ مورد علاقه کدام است؟

همه درباره روانشناسی رنگ شنیده اند. روانشناسی رنگ ها مطالعه رنگ ها و تأثیر آنها بر رفتار انسان است. این یکی از ارکان کلیدی برندسازی و بازاریابی موفق است. بله، این یک نکته کلیدی برای تصمیم گیری در مورد رنگ لوگوی شما است. بر اساس روانشناسی رنگ، بسیاری از مردم آبی را به عنوان رنگ مورد علاقه خود و محبوب ترین رنگ توسط مردان توصیف می کنند. از آنجایی که بسیاری از مردم به رنگ آبی علاقه دارند، اغلب به عنوان رنگی غیر تهدید کننده در نظر گرفته می شود، اما می تواند کمی محافظه کارانه یا سنتی به نظر برسد. در یک نکته مثبت، آبی اغلب به عنوان نشانه ای از ثبات و قابلیت اطمینان دیده می شود.

برخی از حقایق در مورد رنگ آبی:

آبی احساس آرامش یا آرامش را به ذهن یادآوری می کند . اغلب به عنوان صلح آمیز، آرام، امن و منظم توصیف می شود.

آبی اغلب به عنوان نشانه ای از ثبات و قابلیت اطمینان دیده می شود. کسب‌وکارهایی که می‌خواهند تصویری از امنیت ارائه دهند، اغلب از رنگ آبی در تبلیغات و تلاش‌های بازاریابی خود استفاده می‌کنند.

آبی همچنین می تواند احساس غم و اندوه یا دوری را ایجاد کند . در نظر بگیرید که چگونه نقاشی‌ای که به شدت دارای رنگ آبی است، مانند نقاشی‌هایی که پیکاسو در «دوره آبی» او خلق کرد، می‌تواند تا این حد تنها، غم‌انگیز و یا فرسوده به نظر برسد.

آبی اغلب برای تزئین دفاتر استفاده می شود زیرا تحقیقات نشان داده است که افراد در اتاق های آبی بهره وری بیشتری دارند .

آبی یکی از پرطرفدارترین رنگ هاست، اما یکی از کم اشتها آورترین رنگ هاست . برخی از شرکت های کاهش وزن حتی توصیه می کنند که غذای خود را از بشقاب آبی بخورید. آبی به ندرت در مواد غذایی به جز زغال اخته و برخی آلوها وجود دارد. همچنین، انسان برای اجتناب از غذاهای سمی طراحی شده است و رنگ آبی در غذا اغلب نشانه فساد یا سم است.

آبی همچنین می تواند ضربان نبض و دمای بدن را کاهش دهد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد