اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

۵ تفکر خطرناک و نادرست درمورد ازدواج که باید بدانید

ازدواج هدف نهایی بسیاری از مردم در زندگی است. اما واقعیت این است که ازدواج کار آسانی نیست .

ازدواج، چیزهای بسیار خوبی دارد، اما آنطور که همه فکر می کنند آسان نیست. ازدواج هدف نهایی بسیاری از مردم در زندگی است. اما واقعیت این است که ازدواج کار آسانی نیست و مطمئناً پاسخ همه مشکلات شما نیست. ۶ باور خطرناک در مورد ازدواج وجود دارد که بسیار نادرست است و همه باید آن را بدانند.

۱. ازدواج همه رفتارهای بد را درست می کند

این تفکر که وقتی کسی متاهل بشود، همه رفتارهایش در زندگی بهتر می شود یا اخلاقش تغییر می کند و بهتر می شود، بسیار احمقانه است. دو نفر را تصور کنید که عادات بد و نگرش های سمی دارند. اگر با ازدواج رفتارهایشان تغییر می کرد هرگز دچار بحران نمی شدند و جدا نمی شدند.

ممکن است یک دوره زندگیتان ماه عسل شود اما دوران هایی هم هستند که دچار مشکلات می شوید. در هرصورت ازدواج باعث تغییر نگرشتان نمی شود. در واقع، یک قانون وجود دارد که هر عادت، گرایش یا اعتیادی که عشق شما قبل از روز عروسی داشته باشد، احتمالا بعد از ازدواج بدتر خواهد شد یا شما را بیشتر آزار می دهد.

۲. افراد متاهل کمتر تنها هستند

شکی نیست که مجرد بودن باعث تنهایی می شود، اما متاهل بودن نیز می تواند به همان اندازه موجب تنهایی شود. مطمئناً غم انگیز است که در یک تعهد مادام العمر باشید اما درد تنهایی را تجربه کنید. یک فرد مجرد گاهی فکر می کند که اگر با کسی باشد، تنها نمی ماند. اما بودن در یک رابطه بد، میلیون ها بار بدتر از نداشتن رابطه و تنهایی است.

۳. ازدواج شما را خوشحال می کند

اگر در مجردی احساس خوشبختی نکنید، بعد از ازدواج هم احساس خوشبختی نمی کنید حتی اگر بهترین همسر دنیا را داشته باشید. ازدواج شما را خوشحال نمی کند. ازدواج همانطور که می تواند شادی، احساس همراهی و رضایت را برای شما به ارمغان می آورد، می تواند باعث ناامیدی، آزار، عصبانیت و سردرگمی شما نیز بشود. همسر شما مسئول خوشبختی شما نیست. اگر به دنبال این هستید که همسرتان شما را خوشحال کند، انتظار غیرواقعی دارید.

۴. ازدواج خط پایان است

عروسی آغاز ازدواج است، اما برخی از مردم آن را خط پایان می دانند. این یک نگرش خطرناک است مانند جشن رسیدن به پایین قله اورست. اغلب زوج‌ها وقتی ازدواج می کنند دیگر تلاشی برای رابطه انجام نمی‌دهند. آنها دیگر با هم تماس نمی گیرند تا ببینند روزشان را چگونه می گذرانند و به مرور زمان شاهد سرد شدن رابطه و فروکش کردن هیجان و عشق میانشان می شوند. زوج‌ها باید بدانند که جذاب به نظر رسیدن، توجه، عاشق ماندن، رفتار و گفتار صمیمانه و حفظ ارتباط برای ایجاد یک رابطه طولانی‌مدت حیاتی هستند اما، متأسفانه، بسیاری این کار را نمی کنند.

۵. ازدواج یعنی کار اضافه

ازدواج نیاز به کار ندارد ازدواج نیاز به توجه دارد. همسرتان گاهی نیاز به توجه کامل شما دارد. در واقع، یکی از بهترین تمرین‌های ازدواج درمانی این است که در پایان روز که هر دو از سر کار به خانه می‌آیند، روی کاناپه رو به روی هم بنشینند و به مدت ۵ دقیقه درباره اتفاقات آن روز صحبت کنید. فقط بنشینید، صحبت کنید، این یک راه است که از طریق آن می توانید به همسرتان بگویید که، "تو برای من مهم هستی."

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد