اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

گزارش واشنگتن پست درباره مسئول افشای اسناد محرمانه پنتاگون

روزنامه واشنگتن پست گزارش داد که شخص مسئول نشت اطلاعاتی اسناد محرمانه پنتاگون مدعی بوده که در یک پایگاه نظامی کار می‌کند.

به گزارش سایت طلا ، امروز پنجشنبه، رسانه‌ها فاش کردند که فردی که پشت افشای اسناد محرمانه آمریکا بوده، مدعی شده است که آن‌ها را از یک "پایگاه نظامی" که در آن کار می‌کرده به دست آورده است.

واشنگتن پست بر اساس پستی از یکی از اعضای گروه گفتگوی Discord که در آن اسناد گذاشته شده بود، گزارش داد که فرد افشاکننده تنها به عنوان "OG" در این پلتفرم شناخته می‌شد.

به گفته این روزنامه، یکی از شرکت کنندگان - معروف به "OG" - در یک گردهمایی حدود بیست نفری در این پلتفرم محبوب در بین گیمر‌ها در سال ۲۰۲۰، پیامی حاوی "اختصارات و اصطلاحات عجیب" را در سال گذشته منتشر کرده که به نظر می رسد "ترجمه‌های تقریبی اسناد طبقه بندی شده اطلاعاتی" است.

پنجشنبه گذشته، نیویورک تایمز گزارش داد که پنتاگون در حال بررسی یک نشت اطلاعاتی در شبکه های اجتماعی از مواردی است که وضعیت نیرو‌های اوکراینی و برنامه‌های آمریکا و ناتو برای تقویت آن‌ها را توصیف می‌کند.

پاسخ دیمیتری پسکوف، سخنگوی ریاست جمهوری روسیه به سوالی درباره افشای این اسناد محرمانه آمریکایی این بود که روسیه در مورد دخالت مستقیم یا غیرمستقیم آمریکا و ناتو در این درگیری تردیدی ندارد.

این اسناد تنها به جنگ اوکراین خلاصه نمی شود و در تازه ترین مورد اسناد افشا شده پنتاگون در فضای مجازی نشان می‌دهد که آمریکا از نزدیک آنتونیو گوترش، دبیر کل سازمان ملل را زیر نظر داشته و معتقد است که دبیر کل سازمان ملل متحد بیش از حد مایل است منافع روسیه را برآورده کند.

اسناد و جزئیات محرمانه طرح آمریکا و ناتو برای تجهیز ارتش اوکراین برای حمله به روسیه و نیز اسناد محرمانه دیگر دولت بایدن که در شبکه‌های اجتماعی توئیتر و تلگرام منتشر شده بازتاب‌های بسیاری داشته و افشا کننده وقایع بسیاری در حوزه‌های مختلف است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد