اونس طلا2301.32
مظنه14,796,000
18 گرم3,415,600
ارزش سکه33,335,388
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,800,000
نیم24,300,000
ربع15,500,000

اگر این ویژگی ها را دارید بسیار باهوش بودید و نمی دانستید

شما ممکن است باهوش تر از آنچه باشید که فکر می کنید.

شما ممکن است باهوش تر از آنچه باشید که فکر می کنید. سنجش و اندازه‌گیری هوش واقعاً بسیار دشوار است، به همین دلیل است که برای اندازه‌گیری آن از تست های خاصی استفاده می کنند. ما فکر می‌کنیم اگر مردم بتوانند مسائل ریاضی سخت را در ذهنشان انجام دهند یا غیره، بسیار باهوش هستند. اما در واقع، بعضی از ویژگی های هوش با داشتن هوش بالا مرتبط نیست.

ما در سایت طلا، ۸ نشانه غیرمعمول و ویژگی های شخصیتی افراد باهوش را برایتان آوردیم.

۱. بیماری روانی

ارتباط بین بیماری روانی و هوش بسیار بحث برانگیز است، اما برخی از بااستعدادترین ذهن‌های تاریخ - مانند ادگار آلن پو، جکسون پولاک و امی واینهاوس - همه دوقطبی بودند. دلیل این ارتباط هنوز مشخص نیست، اما یک مطالعه نشان داد که پروتئین خاصی مرتبط با حافظه و کنجکاوی در موش‌ها با اختلال دوقطبی و اسکیزوفرنی در انسان نیز مرتبط است.

مطالعه دیگری نشان داد که توانایی لازم برای کشف معادلات پیچیده ریاضی و پردازش سریع اطلاعات نیز ممکن است افراد را در معرض خطر شیدایی قرار دهد.

۲. فحش دادن

ممکن است احساس نکنید که کسی که به شما فحش می دهد، باهوش است، اما علم چیز دیگری می گوید. در مطالعه‌ای مشخص شد افرادی که فحش می‌دهند واژگان بیشتری دارند (ویژگی مرتبط با هوش بالا) .

۳. ریسک پذیری

مطالعه‌ای که اخیراً در فنلاند تکمیل شد نشان داد افرادی که برای چالش‌های جدید آماده هستند و از ریسک کردن نمی‌ترسند، باهوش‌تر هستند.این مطالعه از یک شبیه‌سازی رانندگی استفاده کرد و دریافت که شرکت‌کنندگانی که در طول آزمایش بیشتر ریسک می کردند، ماده سفید مغز بیشتری داشتند . ناحیه‌ای از مغز که با عملکرد شناختی مرتبط است.

۴. تنبلی

مطالعه‌ای در دانشگاه فلوریدا نشان داد که افراد باهوش‌تر تنبل‌تر هستند، زیرا دامنه توجه طولانی‌تری دارند. افراد باهوش بیشتر تمایل دارند که بنشینند و فکر کنند تا اینکه کاری انجام دهند.

۵. ترتیب تولد

همه می‌دانند که فرزند ارشد یک خانواده به دلیل اینکه بیشترین توجه را از سوی والدین خود دریافت می‌کند، عملکرد بهتری دارد. یک مطالعه نشان داد کودکان بزرگتر معمولاً قوانین بیشتری برای پیروی دارند و نظارت والدین بر رفتار آنها شدیدتر است.

۶. اضطراب

مطالعه‌ای در مرکز پزشکی SUNY Downstate در نیویورک نشان داد که افراد مبتلا به اضطراب نسبت به افرادی که از اضطراب رنج نمی‌برند ضریب هوشی بالاتری دارند. اگر شما هم دائماً نگران هستید و به نتایج مختلف فکر می‌کنید و به گذشته نگاه می‌کنید باهوش هستید. افراد باهوش در حل مسئله، تفکر انتقادی و استدلال انتزاعی بسیار خوب هستند.

۷. عاشق گربه بودن

محققان دانشگاه کارول ۶۰۰ دانشجوی شرکت کننده را تجزیه و تحلیل کردند و دریافتند که گربه‌دوستان در تست‌های هوش امتیاز بیشتری نسبت به افرادی داشتند که دوستدار سگ‌ بودند.

۸. آتئیست بودن

بررسی ۳۵ مطالعه علمی نشان داد که افرادی که دیدگاه طبیعی تری نسبت به جهان دارند، نسبت به افرادی که مذهبی هستند، باهوش تر هستند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد