اونس طلا2337.71
مظنه14,971,000
18 گرم3,456,000
ارزش سکه33,729,663
قدیم (بهار)38,000,000
جدید (امامی)41,150,000
نیم24,200,000
ربع14,500,000

این ۳ عامل رابطه شما را از تعادل خارج می کند

هیچ رابطه‌ای کاملاً متعادل نیست، رابطه زمانی نامتعادل می شود که شما بیشتر به همسرتان اهمیت می دهید تا او به شما.

هیچ رابطه‌ای کاملاً متعادل نیست، رابطه زمانی نامتعادل می شود که شما بیشتر به همسرتان اهمیت می دهید تا او به شما. فردی که بیشتر متعهد می شود، بیشتر می بخشد و حاضر است فداکاری های بیشتری برای طرف مقابل انجام دهد تا رابطه آسیب نبیند، بیشتر رنج می کشد. وقتی انرژی، احساس و عشق بیشتری می گذارید، ترک کردن سخت تر می شود .این تعهد نامتقارن اغلب منجر به یک رابطه نامتعادل می شود.

ما در سایت طلا، سه ​​عامل رایج برایتان آوردیم که منجر به یک رابطه نامتعادل می شود.

۱.قرار گرفتن در مراحل مختلف زندگی

بطور مثال اگر یکی از شما در زمینه کاریش حرفه ای و موفق است در حالی که دیگری هنوز در حال تعیین مسیر شغلی است یا هنوز به ثبات مالی نرسیده است. این مورد می تواند منجر به ناسازگاری زوجین شود. در بیشتر موارد، مردان می خواهند قبل از اینکه کاملاً به یک رابطه متعهد شوند، به امنیت شغلی برسند.

مثال دیگر ، داشتن فاصله سنی یا شکاف تجربه زندگی است. شریکی که تجربیات کمتری دارد ممکن است تمایل کمتری به تعهد کامل داشته باشد. ممکن است ترس از دست دادن و یا تجربیات کمتری داشته باشد و به رابطه آسیب بزند.

۲. دینامیک قدرت

شخصی که از دادن تعهد، ابراز عشق، توجه، محبت، صرف وقت و غیره خودداری می کند، معمولاً بیشترین قدرت را در رابطه دارد. این رفتار زمانی سمی می شود که فرد با استفاده از این رفتارها ، بازی هایی را شروع می کند و سعی می کند با خودداری از ابراز عشق، توجه، محبت یا حتی تعهد ، ذهن همسرش را دستکاری کند تا به خواسته اش برسد. افرادی که ثبات اخلاقی دارند، می دانند که درخواست مستقیم‌ و مطرح کردن نیازشان، استراتژی مؤثرتری است .

۳. سبک های دلبستگی مختلف

شرکای ایمن و دلبسته در روابط احساس راحتی بیشتری می‌کنند و متعهدتر هستند تا آنهایی که سبک دلبستگی اجتنابی دارند . به همین دلیل، افراد ایمن ممکن است شریک اجتنابی را سریعتر از کسی که به شدت دلبسته است رها کنند.

اگر به طور مضطرب دلبسته هستید، احتمالاً برایتان سخت است که روابط را رها کنید. شما ترجیح می‌دهید در رابطه بمانید و تلاش کنید که او را تغییر دهید یا رفتار خودتان را تغییر دهید. زیرا از دست دادن کسی که دوستش دارید می تواند واقعاً برایتان ترسناک باشد.

یک رابطه نامتعادل می‌تواند زندگی عاطفی و افکار شما را از بین ببرد. می تواند تله های نگرانی را در ذهن و بدن شما ایجاد کند و به عزت نفس و احساس ارزشمندی شما آسیب برساند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد