اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

۴ دلیل اینکه چرا زنان، از شما متنفر می شوند

اگرچه به نظر می‌رسد مردها بیشتر از عشق دور می‌شوند، اما این وضعیت مختص مردان نیست و می تواند برای زنان هم اتفاق بیفتد.

اگرچه به نظر می‌رسد داستان‌ خیانت‌کاری های مردان بیشتر است و مردها بیشتر از عشق دور می‌شوند، اما این وضعیت مختص مردان نیست. از دست دادن احساسات عاشقانه می تواند برای زنان هم اتفاق بیفتد.اگر در گذشته این بی علاقگی را تجربه کردید یا شاید اکنون در حال تجربه آن هستید، بهرحال مهم است که از علت وقوع آن آگاه باشید.

ما در سایت طلا، ۴ دلیل بزرگ که باعث می شود زنان دیگرعلاقه ای به رابطه شان نداشته باشند را برایتان آوردیم.

۱. آنها احساس تحسین نمی کنند

برای یک زن مهم است که ببیند همسرش زحمات او را می بیند و از او قدردانی می کند. مردان معمولاً در آغاز رابطه خوب هستند و به همه چیز توجه می کنند، اما به مرور زمان، توجه نیز ممکن است از بین برود.

۲. آنها هیجان می خواهند

آنها هیجان یا تنوع می خواهند! هیجان و تفریح در رابطه‌ نباید به بن بست برسد . یک زن ممکن است خسته شود و علاقه خودش را به کلی از دست بدهد. هر دوی نفر باید روی رابطه خودشان کار کنند وگرنه به سرعت جدا می شوند.

۳. آنها از مرحله ماه عسل گذشته اند

گاهی اوقات، ما می‌توانیم کاملاً غیرواقع‌بین باشیم و فکر کنیم که رابطه‌مان خوب خواهد شد، زیرا "ما خیلی همدیگر را دوست داریم". متأسفانه، همیشه اینطور نیست. وقتی ماه عسل تمام می شود، واقعیت رابطه می تواند مانند یک سیلی به صورت باشد. وقتی عاشق هستید، نادیده گرفتن همه پرچم‌های قرمز آسان است.

۴. آنها از نظر عاطفی قطع شده اند

ارتباط ضعیف (یا اصلاً ارتباط نداشتن) یکی از دلایل اصلی بی علاقه شدن زنان است. زنان دوست دارند که عشق بورزند و مورد محبت قرار بگیرند، آنها نیاز دارند که از نظر عاطفی و همچنین فیزیکی با همسرشان ارتباط برقرار کنند. وقتی ارتباط کمی وجود داشته باشد، برخی از زنان خاموش می شوند و نسبت به همسرشان سرد می شوند.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد