اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

راز موفقیت، افراد موفق در انجام این ۵ کار است

آیا می دانستید داشتن یک روز خوب به ۱۰ دقیقه اول صبح بستگی دارد؟ این ۱۰ دقیقه بیشترین اهمیت را دارد. راز موفقیت، افراد موفق در ۱۰ دقیقه اول روز است.

هیچ چیز برای داشتن یک روز عالی مهمتر از نحوه شروع آن نیست. آیا می دانستید داشتن یک روز خوب به ۱۰ دقیقه اول صبح بستگی دارد؟ این ۱۰ دقیقه بیشترین اهمیت را دارد.

آیا شما هم همیشه از رختخواب بیرون می پرید و متوجه می شوید که ۲۰ دقیقه دیر بیدار شده اید؟ اگر شما هم اینگونه هستید، نگران نباشید، تنها نیستید. چه می‌شود اگر هر روز صبح فقط ۱۰ دقیقه برای فوق العاده کردن بقیه روزتان وقت صرف کنید؟ می‌توانید چند تغییر ساده را در برنامه صبحگاهی خودتان ایجاد کنید تا در طول روز کارآمدتر، سالم‌تر و شادتر شوید. (با کنار گذاشتن تلفن خودتان شروع کنید . تلفنتان را کنار بگذارید و تا زمانی که واقعاً به آن نیاز ندارید به آن دست نزنید.)

ما در سایت طلا، پنج کاری که افراد موفق در ده دقیقه اول روز انجام می دهند را برایتان آوردیم.

۱.تغذیه

قبل از اینکه کاری انجام دهید، بنشینید و یک لیوان آب برداریدو آن را بنوشید. آب بسیار مفید و محرک است و حتی دستگاه گوارش شما را بیدار می کند. کم‌آبی یکی از دلایل اصلی خستگی است، بهمین خاطر وقتی خسته و بی انرژی می شوید، نوشیدن کافئین و چایی شما را هوشیار نگه می‌دارد.

۲. شکرگذاری می کنند

پس از نوشیدن آب، یک لحظه فقط به نفس کشیدن اختصاص دهید. همانطور که این کار را انجام می دهید، به هر چیزی که در زندگیتان دارید، خوب فکر کنید و بخاطر آن شکرگذاری کنید. داشتن عشق، خانواده، فرزند، سلامتی، غذا و شغلی رضایت‌بخش و... چیزهای خوبی هستند که می توانید بخاطر آنها شکرگذاری کنید. نفس بکشید و اجازه دهید عشق وجودتان را فرا بگیرد.

۳. آنها الهام می گیرند

چند دقیقه وقت بگذارید و پایان زندگیتان را به خودتان یادآوری کنید. آنچه در زندگی برایتان مهم است و همه چیزهایی که می خواهید به آنها برسید را برای خودتان یادآوری کنید. با چیزی که به شما الهام می بخشد و شما را هدایت می کند ارتباط برقرار کنید. اگر به چیزی که می خواهید برسید چه احساسی دارید؟ احساس کنید به آن رسیده اید و اعتماد به نفسی را که می خواهید به دست بیاورید. برای تقویت بیشتر انگیزه، برخی نقل قول ها یا جملات تاکیدی را با صدای بلند بخوانید.

۴. تمرکز می کنند

یک یا دو مورد از آرزوهایتان را تصور کنید تا روزتان را عالی کنید و اهداف خودتان را مشخص کنید. می توانید این موارد را در یک کاغذ یادداشت کنید. با اهداف و یک مسیر روشن، می توانید روزتان را بسازید!

۵. ورزش می کنند

لازم نیست هر روز صبح یک تمرین کامل انجام دهید تا از مزایای ورزش بهره مند شوید. نیازی نیست که فعالیت ها پیچیده باشند، چند تمرین کششی ساده هم کافی است. با چند حرکت کششی و یوگا شروع کنید، سپس چند بار وزنه بازو را تکرار کنید. این برای پمپاژ قلب و گردش اکسیژن کافی خواهد بود.

۳ هفته طول می کشد تا چیزی تبدیل به عادت شود. سپس، برای خود هدفی تعیین کنید که این روال صبحگاهی را به مدت سه ماه اجرا کنید. شما لایق این هستید که از نظر جسمی و عاطفی، با قدردانی و شادی بیشتری زندگی کنید .

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد