اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

پیام مهم نتانیاهو به ایران از طریق ۴ کشور

زارعی گفت: نتانیاهو از طریق اردن، مصر، قطر و فرانسه به ایران پیام داد که ما قصد حمله به ایران را نداشتیم.

به گزارش سایت طلا ، رژیم صهیونیستی در هفته‌های اخیر در دو الی سه جا دست به اقداماتی زد. یکی در سوریه بود که حملاتش را افزایش داد که در یکی از آن‌ها منجر به شهادت دو تن از مستشاران سپاه شد.

وی ادامه داد: رژیم اشغالگر قدس اقداماتی را علیه فلسطینیان در مسجدالاقصی انجام داد که از اول ماه رمضان اقدامات اسرائیلی‌ها تشدید شد و عجیب بود که در جمعه گذشته به مسجدالاقصی یورش بردند و نگذاشتند مسلمانان نماز بخوانند، چون در گذشته این کار را نمی‌کردند و یکسری تهدیداتی را متوجه لبنان کردند.

این کارشناس سیاست خارجی با بیان اینکه اسرائیل باید گوشمالی می‌شد، اظهار کرد: این گوشمالی هم از سوی ما که دو تن از نیروهایمان به شهادت رسیده بودند و هم از سوی لبنانی‌ها که توسط این رژیم تهدید شده بودند و هم از سوی فلسطینیان که تحت فشار بودند.

وی بیان کرد: در روز‌های پنجشنبه و جمعه این اقدام مشترک از سوی این جبهه انجام شد و نتیجه این شد که دست کم سه برابر تعدادی که صهیونیست در ایام اخیر به شهادت رسانده بودند از عناصر رژیم صهیونیستی کشته شدند و تعداد بیشتری زخمی شدند.

زارعی گفت: کار به جایی رسید که نتانیاهو از طریق چهار دولت اردن، مصر، قطر و فرانسه به ایران پیام داد که ما قصد حمله به ایران را نداشتیم. ما مثل معمول که حمله می‌کردیم و مراقب بودیم کسی از ایران کشته نشود. ما دنبال کشتن ایرانی‌ها نبودیم.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد