اونس طلا2337.04
مظنه14,956,000
18 گرم3,452,600
ارزش سکه33,695,868
قدیم (بهار)37,900,000
جدید (امامی)41,300,000
نیم23,700,000
ربع14,800,000

آغاز رسیدگی به اعتراضات رتبه‌بندی معلمان

رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش از آغاز رسیدگی به اعتراضات رتبه‌بندی معلمان خبر داد و گفت: 25 تا 30 درصد فرهنگیان نسبت به رتبه کسب شده، معترض هستند.

به گزارش سایت طلا، محسن زارعی رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش در شبکه خبر اظهار کرد: 933 هزار و 508 فرهنگی رتبه‌بندی شدند.

وی با بیان اینکه قرار است از امروز رسیدگی به اعتراضات رتبه‌بندی آغاز شود، افزود: در ابتدا از همه فرهنگیانی که در بخش رتبه‌بندی مشارکت داشتند، تشکر می‌کنم چرا که بخش اعظم کار توسط فرهنگیان انجام شد و به ثمر نشست.

زارعی با بیان اینکه مطابق ماده 14 آیین‌نامه اجرایی، فرهنگیان امکان اعتراض دارند، ادامه داد: در این ماده آمده است «در صورتی که هر یک از ارزیابی‌شوندگان نسبت به نحوه رسیدگی به ارزیابی و رتبه‌بندی تعیین شده، اعتراض داشته باشند، می‌توانند ظرف 10 روز از ابلاغ رتبه، درخواست خود را از طریق سامانه به دبیرخانه هیأت ممیزه سطح بالاتر ارائه کنند» که این کار انجام شده است.

رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش تصریح کرد: حدود 25 تا 30 درصد فرهنگیان نسبت به رتبه خودشان اعتراض داشتند که تاکنون دریافت اعتراضات و اعلام احکام انجام شده است و از امروز قرار است رسیدگی‌ها آغاز شود.

وی افزود: در هیأت ممیزه مرکزی تصویب شد که کارگروه‌هایی تصویب شود و از معاونین آموزش متوسطه، آموزش ابتدایی، پرورشی، تربیت بدنی و سلامت و معاون توسعه منابع و پشتیبانی، مسؤولیت این کارگروه‌ها را دارند؛ البته دبیرخانه رسیدگی به اعتراضات در اداره‌کل ارزیابی عملکرد واقع است و کار رسیدگی به اعتراضات را انجام می‌دهند.

زارعی اضافه کرد: دسته‌بندی اعتراضات متفاوت است؛ برخی فرهنگیان نسبت به رتبه کسب شده اعتراض دارند، برخی نسبت به نحوه رسیدگی و برخی هم عنوان کردند که بخشی از مستندات را نتوانستند بارگذاری کنند که در این مدت رسیدگی، زمان در اختیار فرهنگیان قرار می‌گیرد و می‌توانند نسبت به هر بخش که تضییع حقی از آنها صورت گرفته، اعلام کنند.

وی با بیان اینکه بازنگری از امروز شروع می‌شود و بستگی به نوع اعتراض، زمان می‌برد، ادامه داد: بعد از اینکه به اعتراضات رسیدگی می‌شود توسط هیأت ممیزه رسیدگی کننده به اعتراضات، رتبه استحقاقی تعیین می‌شود. البته قرار شد پرونده‌های بازنشستگان معترض در اولویت قرار گیرد و بعد به فرهنگیان شاغل بپردازیم.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد