اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

این زن رکورد بلندترین موی فر طبیعی جهان را شکست

این زن می گوید،می‌گوید که اغلب موهایش را شانه نمی‌کند زیرا وقتی این کار را انجام می‌دهد، توجه غریبه‌ها را به خودش جلب می‌کند.

ایوین دوگاس در ایالات متحده دو بار رکورد جهانی گینس را برای بلندترین موی فر طبیعی شکسته است. آیوین دوگاس می‌گوید که اغلب موهایش را شانه نمی‌کند زیرا وقتی این کار را انجام می‌دهد، توجه غریبه‌ها را به خودش جلب می‌کند. موهای او به اندازه های باورنکردنی ۲۵ سانتی متر قد، 26 سانتی متر عرض و ۱۶۵ سانتی متر دور آن می باشد.

این زن ۴۷ ساله برای اولین بار در سال ۲۰۱۰ زمانی که موهایش ۱۳۲ سانتی متربود، این عنوان را ربود. ۱۳ سال پس از اولین رکورد ۳۳ سانتی متر موهایش بلندتر شد و دوباره رکورد را شکست. به طور کلی، تقریبا یک ربع قرن طول کشید تا موهایش رشد کند. بنا به گفته خودش، علت دیر رشد کردن موهایش استفاده از محصولات شیمیایی برای صاف کردن موهایش بوده است.

او گفت: «من برای شانه کردن همه موهایم نیاز به کمک دارم و هروقت از خانه بیرون می آیم همه آن را شانه نمی کنم چون توجه مردم را جلب می کند. مردم واکنش‌های متفاوتی به موهای من دارند. برخی فقط آن را تحسین می کنند، برخی به آن خیره می شوند، برخی سؤال می پرسند و باور نمی کنند آنها طبیعی باشند.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد