اونس طلا2337.71
مظنه14,486,000
18 گرم3,344,100
ارزش سکه32,636,958
قدیم (بهار)37,500,000
جدید (امامی)40,400,000
نیم23,700,000
ربع14,500,000

اگر این نشانه ها را دارید یعنی با یک پسر بچه ازدواج کردید

اگرچه آشنا شدن با یک پسر بازیگوش در ابتدا هیجان انگیز و جذاب است، اما وقتی می بینید که او نمی تواند به شما متعهد باشد، جذابیت خودش را از دست می دهد.

اگرچه آشنا شدن با یک پسر بازیگوش در ابتدا هیجان انگیز و جذاب است، اما وقتی می بینید که او نمی تواند به شما متعهد باشد، جذابیت خودش را از دست می دهد. اگر رفتارهای او را نادیده بگیرید، متوجه می شوید که یک ماه پس از رابطه، او همچنان هر شب با دوستانش بیرون می رود و وقتش را برای شما خالی نمی کند. هیچ‌کس نمی‌خواهد به آنجا برسد، بنابراین ما در سایت طلا، ۴ نشانه برایتان آوردیم که نشان می دهد با یک پسر بچه ازدواج کردید نه یک مرد واقعی.

۱. او هنوز هم اتاقی دارد

اگر او بالای ۳۰ سال سن دارد اما هنوز با یک هم اتاقی زندگی می کند یعنی می ترسد سبک زندگی مجردی خودش را کنار بگذارد. او هنوز نمی تواند بدون دوستانش زندگی کند و به آنها نیاز دارد. مردی که بالای ۳۰ سال سن دارد اما هنوز نمی تواند به تنهایی زندگی کند به احتمال زیاد نمی خواهد بزرگ شود و نمی تواند متعهد شود.

۲. او بچه ننه است

پسر بچه ننه، خوشبختانه فوراً شخصیت خودش را آشکار می کند. اگر در اولین یا دومین قرار ملاقات، درباره شما با مادرش صحبت کند یعنی بچه ننه است. او همیشه به دنبال تأییدیه گرفتن از مادرش است. او دائماً شما را با مادرش مقایسه می‌کند و شما هرگز نمی‌توانید کاری کنید تا او شما را در اولویت قرار دهد.

۳. او برنامه و هدفی ندارد

یک پسربچه تمرکز ندارد. او همیشه در مورد کارهایی که می خواهد انجام دهد با شما صحبت می کند، اما هرگز آنها را انجام نمی دهد. او جاه طلبی نیست و هیچ هدف مشخصی در زندگی ندارد. اگر ۳۰ سال سن دارد اما هنوز در مورد مسیر شغلی و زندگی‌اش گیج و گنگ است، به احتمال زیاد او هنوز بالغ نشده است . مردی را پیدا کنید که حداقل یک هدف مشخص در زندگی داشته باشد.

۴. او هنوز نمی تواند آخر هفته در خانه باشد

آخرین نکته در مورد پسران این است که آنها هرگز نمی توانند آخر هفته در خانه بمانند. آنها دائماً با دوستانشان برنامه ریزی می کنند و اوقات خودشان را به هر شکلی شده پر می کنند زیرا تحمل در خانه ماندن و استراحت کردن ندارند. او هرگز نمی تواند از برنامه های خودش بخاطر شما دست بکشد. اگر او نمی تواند زمانش را در کنار شما بگذراند، ارزش وقت گذاشتن را ندارد.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد