اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

مراسم خاکسپاری مرحوم کیومرث پوراحمد + تصویر

مراسم تشییع و تدفین پیکر زنده یاد کیومرث پوراحمد صبح امروز در قطعه هنرمندان بهشت زهرا برگزار شد.

به گزارش سایت طلا،دو روز پس از وداع شوکه‌کننده و تلخ کیومرث پوراحمد، کارگردان سرشناس سینما، با زندگی این جهان، امروز ۱۸ فروردین ماه اعضای خانواده و همکارانش در قطعه هنرمندان بهشت زهرا گردهم آمدند تا عزیز خود را به خاک بسپارند.

جمعی از مردم علاقه‌مند به این هنرمند هم به بهشت زهرا آمده‌اند، در حالی که دختران مرحوم پوراحمد که به تازگی به ایران برگشته‌اند و نیز همسرش با بی‌تابی فراوان در مراسم حضور دارند



یکی از دختران کیومرث پوراحمد نیز به نمایندگی از دیگر خواهرانش گفت: همیشه به پدرم میگفتم فکر نمیکنم هیچ دختری پدری مثل ما داشته باشد چون او عاشقانه دخترانش و نیز ایران را دوست داشت.

مهرداد پوراحمد هم به نمایندگی از خانواده پوراحمد گفت: کیومرث پوراحمد پرونده‌ای است که همیشه باز است و فارغ از تمام حاشیه‌ها میخواهم که به ما کمک کنید تا این دوران را سپری کنیم.
در پایان پیکر کیومرث پوراحمد به سمت مزاری که آماده شده بود، بدرقه شد.

رخشان بنی‌اعتماد، بهمن فرمان‌آرا، کیانوش عیاری، منوچهر شاهسواری، همایون اسعدیان، منیژه حکمت، داریوش فرهنگ، مرضیه برومند، طناز طباطبایی، رضا درمیشیان، حبیب احمدزاده، علی قائم مقامی، جهانبخش سلطانی، محمدرضا غفاری، کورش سلیمانی، مسعود فروتن، حبیب اسماعیلی، محمد شیری، بهزاد خداویسی، احمد امینی، فرهاد توحیدی، محمد کارت، فردین خلعتبری، سروش صحت، علیرضا معتمدی،احمدرضا درویش از جمله هنرمندان حاضر در این مراسم با اجرای کورش سلیمانی هستند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد