اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

لیفت و جراحی شکم، جان مادربزرگ را گرفت

یک زن ۵۴ ساله پس از اینکه برای لیفت و عمل جراحی شکم ، سه بار زیر تیغ جراحی رفت، جان خودش را از دست داد.

یک مادربزرگ انگلیسی به نام کارول کینان پس از اینکه برای لیفت و عمل جراحی شکم ، سه بار زیر تیغ جراحی رفت، جان خودش را در ترکیه از دست داد.

خانواده کارول کینان، ۵۴ ساله، از او به عنوان یکی از مهربان ترین فرد خانواده یاد می کنند. او پس از انجام عمل جراحی شکم که به آن ابدومینوپلاستی، لیفت بام برزیلی و ترمیم عضله در یک کلینیک استانبول نیز می‌گویند، درگذشت. او ۷۰۰۰ پوند برای این دو عمل زیبایی پرداخت و سومین روش که ترمیم عضله معده برای تقویت شکم بود را پزشکان به صورت رایگان به او پیشنهاد دادند.

خانواده کارول می‌گویند قبل از عمل، او تحت یک سری آزمایش‌ها از جمله آزمایش خون قرار گرفت تا مطمئن شود که برای جراحی مناسب است. او سه روز را در بیمارستان گذراند و سپس به مدت سه روز برای دوران نقاهت به هتل منتقل شد.

اما تنها شش روز پس از اینکه سه بار زیر تیغ جراحی رفت، درست زمانی که با نامزدش استیوی از هتل خارج شد، ناگهان به زمین افتاد. نامزدش گفت: او نفس می‌کشید، اما واکنشی نشان نمی‌داد. متأسفانه قلب او در آمبولانس متوقف شد و امدادگران به او CPR دادند، اما نتوانستند او را نجات دهند.

با توجه به گفته پزشکان، این عمل‌ها در مرگ کارول نقش داشته است، که می‌تواند موجب لخته شدن خون یا آمبولی چربی در قلب یا مغز او شده باشد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد