اونس طلا2302.52
مظنه14,646,000
18 گرم3,381,000
ارزش سکه32,997,438
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,800,000
نیم24,300,000
ربع15,500,000

مردها را با این ۸ کار خوشحال کنید

از آنجاییکه مردان تمایلی به صحبت در مورد نیازهای خودشان ندارند، گاهی اوقات خودشان هم نمی دانند که واقعا چه می خواهند.

واقعیت این است که، از آنجاییکه مردان تمایلی به صحبت در مورد نیازهای خودشان ندارند، گاهی اوقات خودشان هم نمی دانند که واقعا چه می خواهند. بهرحال ما در سایت طلا، لیستی را برای شما تهیه کردیم و ۸ کاری که مردان آن را دوست دارند در آن قرار دادیم تا با انجام دادن این کارها، آنها را خوشحال کنید.

۱. اتاق تعقیب

همه افراد دوست دارند "هیجان تعقیب" را تجربه کنند.هیجان و اشتیاق در روابط به مرور زمان از بین می رود و کارها تکراری می شود. برای بازگرداندن هیجان به رابطه کارهای زیادی می توانید انجام دهید.

۲. احترام

همه سزاوار احترام هستند، اما احترام برای زن و مرد معنای متفاوتی دارد. وقتی به او می گویید نیازی به کمک او ندارید، یک نوع بی احترامی است. مردان اغلب با کمک کردن ابراز محبت می کنند و اگر با او مخالفت کنید یا به او بگویید چه کاری انجام دهد ، چگونه لباس بپوشد ، به او بی احترامی کردید و این باعث می شود او دیگر به شما اعتماد نکند. او را همانطور که هست و با احترام بپذیرید.

۳. پذیرش کمک او

شما هرچقدر هم مستقل و با اعتماد به نفس باشید، باید به یک مرد اجازه بدهید که به شما کمک کند.

اگرچه مردان عاشق زنان قدرتمندی هستند که می دانند چگونه چالش ها را حل کنند ، اما دوست دارند کمک کننده باشند. آنها از طریق کار کردن می توانند عشق خود را ابراز کنند. اگر او پیشنهاد می کند کیف شما را حمل کند (حتی اگر سنگین نباشد) ، او می خواهد شما را خوشحال کند و احساس مفید بودن، داشته باشد.

۴. فضا و تنهایی

زنان دوست دارند وقتی ناراحت هستند، دورشان را با دوست و ... شلوغ کنند اما مردان اینطور نیستند. اگر مردتان نیاز به تنهایی دارد، او را تنها بگذارید. مردها ذاتا علاقه دارند مشکلاتشان را در تنهایی حل کنند. اگر نمی توانید مشکل را حل بکنید حداقل به او اجازه دهید تنها باشد و فکر کند. تنها ماندن او هیچ ربطی به دوست داشتن یا نداشتن شما ندارد، این رفتار غریزی است.

۵. تعریف و قدردانی

یک مرد هرگز از شما نمی خواهد از او تعریف و تشکر بکنید، اما او نیز به اطمینان خاطر نیاز دارد. تعارف به تقویت اعتماد به نفس او کمک می کند و باعث می شود شما را بیشتر دوست داشته باشد. هرچه بیشتر از او تعریف و قدردانی کنید، بهتر است.

۶. انرژی و اشتیاق خودتان را حفظ کنید

هیچ چیز جذاب تر از شخصی نیست که خودجوش و پر انرژی باشد. او با شما و رفتارتان انرژی می گیرد .او می خواهد شما را تحسین کند ، بنابراین احساسات ، ترس ها یا عشقتان را پنهان نکنید. کارهای کودکانه و گاهی احمقانه، کودک درونتان را فعال نگه می دارد.

۷. کاملاً به او اعتماد کنید

این یک تضاد عجیب است، اما اگر مرد شما احساس کند که به او اعتماد ندارید، به شما اعتماد می کند. قضاوت منفی ، پارانوئید بودن ، یا به طور مداوم شک کردن به رفتار یا اهداف او ، برای کسی که سعی می کند اعتماد شما را جلب کند، توهین آمیز است. اعتماد کردن به او نه تنها باعث قوت قلب او می شود، بلکه رابطه خودتان را ماندگارتر می کند.

۸. دوستش باشید

مرد شما، باید دقیقاً مانند دوست واقعی شما باشد. در رفاقت برای دوستانتان چه کارهایی انجام می دهید؟ برای مردتان هم همان کارها را انجام دهید زیرا عشق هایی که ماهیت دوستی خودشان را حفظ می کنند، ماندگاری بیشتری دارند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد