اونس طلا2299.59
مظنه14,846,000
18 گرم3,427,200
ارزش سکه33,448,038
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,800,000
نیم24,300,000
ربع15,500,000

درمان افسردگی با داروی روانگردان

شرکت بیوتکنولوژی Small Pharma نتایج آزمایشات بالینی فاز ۲ خود را درباره تأثیرات فرمولاسیون دارویی ( دی متیل تریپتامین SPL026 ) بر اختلال افسردگی اساسی اعلام کرد.

شرکت بیوتکنولوژی Small Pharma نتایج کارآزمایی‌های بالینی فاز ۲ خود را درباره تأثیرات فرمولاسیون دارویی ( دی متیل تریپتامین SPL026 ) بر اختلال افسردگی اساسی که به سادگی به عنوان افسردگی شناخته می‌شود، اعلام کرد.

بر اساس داده‌های حاصل از کارآزمایی، از بین بیمارانی که در عرض سه ماه پس از مصرف دارو بهبود یافته بودند، ۶۴ درصد بهبودی شش ماهه داشتند. نتایج کارآزمایی اولیه حاکی از آن است که یک داروی روانگردان، علائم افسردگی متوسط ​​تا شدید را تا شش ماه بهبود می بخشد.

این دارو یک ماده توهم زا قوی است که در چندین گیاه یافت می‌شود و ترکیب روان‌گردانی است که در آمریکای جنوبی یافت می‌شود. در این مطالعه، ۳۴ بیمار این دارو را طی یک جلسه بالینی با درمان حمایتی دریافت کردند.

رابین کارهارت-هریس، مدیر بخش روانگردان در موسسه علوم اعصاب ویل در دانشگاه کالیفرنیا سانفرانسیسکو، که همچنین استاد برجسته عصب شناسی، روانپزشکی و علوم رفتاری رالف متزنر است، گفت: «این داده ها نشان می دهد که SPL026 یک درمان سریع الاثر برای افسردگی است که به نظر می رسد در چندین مورد پایدار باشد. تصویربرداری عصبی و یافته های بالینی اخیر حاکی از یک عمل ترمیمی با DMT و سایر آگونیست های سروتونرژیک مرتبط است.»

این مطالعه در دو مرحله انجام شد .بر اساس نتایج اعلام شده در روز سه‌شنبه، از بین این بیماران، ۱۴ نفر در ابتدا به بهبودی در دوره سه ماهه دست یافته‌اند و ۹ نفر از این افراد در شش ماهگی بهبود یافتند.

دکتر جیمز راکر، مشاور روانپزشک و مدرس ارشد بالینی در مؤسسه روانپزشکی، روانشناسی و علوم اعصاب در کینگز کالج لندن، گفت: آزمایشات فاز ۲ به طور کلی نمی تواند به ما بگوید که این یک درمان موثر است، اما می تواند راه را برای درمان هموار کند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد