اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

دلار مانع صعود بیشتر قیمت طلا شد

امروز قیمت دلار در آستانه گزارش حقوق و دستمزد غیرکشاورزی ایالات‌متحده تقویت شد و قیمت طلا از بالاترین حد یک سال گذشته خود فاصله گرفت.

به گزارش سایت طلا،قیمت طلا امروز از بالاترین سطح یک سال اخیر فاصله گرفت زیرا دلار در آستانه گزارش حقوق و دستمزد غیرکشاورزی ایالات‌متحده تقویت شد و سرمایه‌گذاران مسیر سیاست پولی فدرال رزرو را بررسی می‌کنند.

قیمت طلای جهانی روز گذشته به بالاترین حد یک سال گذشته رسید اما امروز قیمت هر اونس طلای جهانی در لحظه تنظیم این گزارش با 7 دلار کاهش به 2017 دلار رسید.

دلار آمریکا ۰.۲ درصد و قیمت طلا تا این هفته ۲.۲ درصد افزایش یافته است.

تصمیم ناگهانی سازمان اوپک و افزایش قیمت نفت انتظارات تورمی را مجددا در روندی صعودی قرار داده است و این موضوع نیز به عنوان عاملی صعودی در بازار طلا به حساب می آید.

از طرفی در مواقع رکود اقتصادی سرمایه ها به سوی دارایی های امن تر متمایل می شوند و از همین روز تقاضای طلا افزایش پیدا می کند و از سوی دیگر ضعف اقتصادی بزرگ ترین اقتصاد جهان احتمال توقف افزایش نرخ بهره را توسط فدرال رزرو افزایش می دهد

بخش خدمات ایالات‌متحده در ماه مارس با کاهش تقاضا بیش از حد انتظار کاهش یافت. سرمایه‌گذاران در انتظار گزارش حقوق و دستمزد غیرکشاورزی درروز جمعه برای ماه مارس هستند و اقتصاددانانی که در نظرسنجی رویترز شرکت کرده‌اند انتظار دارند حدود ۲۴۰ هزار شغل جدید ایجاد شود.

در بازار سایر فلزات ارزشمند، بهای هر اونس نقره با یک درصد کاهش به ۲۴.۷۳ دلار در هر اونس، پلاتین با ۰.۳ درصد افزایش به ۹۹۹ دلار و ۶۸ سنت و پالادیوم ۰.۱ درصد کاهش یافت و به ۱۴۲۸ دلار و ۲۵ سنت رسید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد