اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

داده های اقتصادی آمریکا و تاثیرات آن بر نرخ طلا

داده های اقتصادی جدید آمریکا میتواند به نوسانات کنونی بازار طلا خاتمه داده و موجب شود تا نرخ این فلز گرانبها به پایداری برسد.

به گزارش سایت طلا به نقل از رویترز، داده های ضعیف اقتصادی آمریکا موجب شد تا بهای طلا در بازار این کشور تغییر چشمگیری نداشته باشد.
سرمایه گذاران به دنبال یک دارایی امن و مطمئن هستند تا در معاملات خود ضرر نکنند و در حال حاضر تنها بازار معتبر را در طلا یافتند.

براساس این گزارش، اونگ یی لینگ، تحلیلگر بازار طلا در فیلیپین گفت: بهای طلا در دو روز گذشته به شدت صعود کرد و رکورد جدیدی را به ثبت رساند، ولیکن در حال حاضر روند طلا ملایمتر شده است و در سطح 1260 دلار در هر اونس به پایداری خواهد رسید.
وی افزود: داده های اقتصادی جدید آمریکا میتواند به نوسانات کنونی بازار طلا خاتمه داده و موجب شود تا نرخ این فلز گرانبها به پایداری برسد.
لینگ گفت: براساس پیش بینی های تحلیلگران اگر اطلاعات اقتصادی آمریکا پایین باشد، برای طلا انگیزه ای میشود تا به سطح 1270 و حتی 1280 دلار در هر اونس به پایداری رسد.

برپایه این خبر، بهای طلا در بازار هنگ کنگ، با رشد 0.1 درصد به 1267 دلار و 15 سنت در هر اونس رسید.
قابل توجه است که نرخ طلا در روز 14 سپتامبر به مرز 1274 دلار و 75 سنت در هر اونس رسید.
بزرگترین صندوق بین المللی حمایت از طلا SPDR اعلام کرد: منابع این صندوق در 14 سپتامبر 1298.698تن بود و در تاریخ 15 سپتامبر به 1294.746 تن کاهش یافته است.
در بازار ارز، ارزش ین در برابر سبد ارزی، به بالاترین سطح رسید.مقامات ژاپن نسبت به تقویت اقتصادی در این کشور اظهار امیدواری کرده و ین را به عنوان قوی ترین ارز معرفی کردند.

مدیر عامل موسسه استراتژی در توکیو، Koichiro Kamei گفت: نگرانی بیش از حد در مورد بهبود وضعیت اقتصادی ایالات متحده و برخی انتظارات نسبت به کاهش ذخایر پولی این کشور، باعث شده تا نرخ دلار روند نزولی به خود گرفته و در برابر ین به شدت ضعیف شود./م2
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد