اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

ایلان ماسک لوگوی توییتر را تغییر می‌دهد

برخی از کاربران حدس می‌زنند که این شوخی فقط برای اول آوریل بوده است.

توییتر در روز اول آوریل لوگوی نمادین پرنده آبی خود را به (دوج کوین ) Doge تغییر داد. روز دوشنبه، کاربران با دیدن لوگوی یک سگ شیبا به جای پرنده آبی توییتر در صفحه گوشی خود، دچار سردرگمی شدند. این تصویرسگ در سال ۲۰۱۰ به یک تصویر ویروسی تبدیل شد و به چهره ارز دیجیتال محبوب Dogecoin تبدیل شد. ایلان ماسک، مالک توییتر، با انتشار یک توئیت، این تغییر را تایید کرد.

دلیل این تغییر نامشخص است، زیرا برخی از کاربران حدس می‌زنند که این یک شوخی در اول آوریل بوده که به‌موقع انجام نشده زیرا کارمندان اصلی اخراج شده اند. این اتفاق هنوز مشکوک است زیرا چند روز پس از دادخواست ماسک از دادگاه، برای رد شکایتی که توسط سرمایه گذاران Dogecoin علیه وی به مبلغ ۲۵۸ میلیارد دلار در مورد یک طرح هرمی ادعا شده بود، صورت گرفت. پس از این تغییر، قیمت Dogecoin ٪ در عرض ۳۰ دقیقه، افزایش یافت.

وکلای ماسک می‌گویند: «هیچ چیز غیرقانونی درباره توئیت‌های حمایتی یا تصاویر خنده‌دار درباره یک ارز دیجیتال قانونی که ارزش بازار آن نزدیک به ۱۰ میلیارد دلار است، وجود ندارد.» "این دادگاه باید به خیال پردازی شاکیان پایان دهد و شکایت را رد کند."

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد