اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

اگر این ۹ هشدار را دیدید، باید از هم جدا شوید

بودن در یک رابطه عاشقانه سرگرم کننده است، خصوصا ابتدای آن، زیرا چالش ها هنوز آغاز نشده است.

بودن در یک رابطه عاشقانه سرگرم کننده است، خصوصا ابتدای آن، زیرا چالش ها هنوز آغاز نشده است. شما با کسی که دوستش دارید قرار می گذارید ، بیرون می روید، تفریح می کنید و همه چیز برایتان جذاب و زیباست. اما وقتی چالش ها شروع می‌شود ، تازه متوجه می شوید که آسمان همیشه آبی نیست .

ما در سایت طلا، ۹ هشدار برایتان آوردیم که اگر آنها را دیدید باید فورا از او جدا شوید.

۱. شما آینده تان را با او نمی بینید

آنچه او برای آینده اش می خواهد و آنچه شما می خواهید یکی نیستند. هر دوی شما مسیر مختلف و اهداف خیلی متفاوتی دارید. او شما را متقاعد می کند که اهدافتان را رها کنید و با او هماهنگ شوید، اما شما می دانید که این کار درستی نیست و نباید اهدافتان را بخاطر دیگران نادیده بگیرید.

۲. در کنار او، احساس تنهایی می کنید

وقتی در کنار او هستید احساس می‌کنید، اسیر شدید. زیرا او همیشه از شما می‌خواهد که تغییر کنید. او هرگز شما را درک نمی کند و خود واقعیتان را نمی پذیرد. هر بار که به او خیره می شوید ، دیگر احساس هیجان و عشق ندارید.

۳. به خاطر رفتارهایش گریه می کنید

او کارهایی انجام می دهد و با شما به گونه ای رفتار می کند که شما نمی توانید شب ها راحت بخوابید . شک و تردیدهای شما هر روز بیشتر می شود و استرس دارید. شما سعی می کنید با او صحبت کنید و احساسات خودتان را بیان کنید، اما او شما را متهم می کند که بیش از حد شکاک و... هستید. او به این واقعیت اهمیت نمی دهد که شما چه حالی دارید.

۴. همیشه با یکدیگر بحث می کنید

همیشه از هم عصبانی می شوید و دیگر دوست ندارید از هم عذرخواهی کنید. هیچ کس دوست ندارد در بحث ببازد. هر دوی شما به غرورتان بیشتر اهمیت می دهید تا عشقتان. شما دیگر از توهین کردن به هم نمی ترسید.

۵. به شما خیانت می کند

او وقتی در کنار شماست فقط با تلفنش صحبت می کند. رمز تلفنش را تغییر میدهد تا چیزی را از شما پنهان کند. اگر هم از او چیزی در این مورد بپرسید از جواب دادن طفره می رود.

۶. دلت برای مجردی تنگ شده است

همه دوست دارند یک رابطه عاشقانه داشته باشند تا اینکه بخواهند تنها بمانند . اما وقتی یک رابطه آرام و عاشقانه نداشته باشید دلتان برای تنها بودن تنگ می شود. فکر می کنید مجرد ماندن بهتر از با او بودن است. احساس می کنید زمان خودتان را هدر دادید و دوست ندارید دیگر وقت و جوانی خودتان را برای حفظ این رابطه هدر بدهید.

۷. در مکالمات حرفی برای گفتن ندارید

شما دیگر در مورد چیزهای مهم با یکدیگر صحبت نمی کنید. احساس می کنید غرق شده اید و او برای شما غریبه می شود. دلتان نمی خواهد زیاد صحبت کند و ترجیح می دهید جواب های کوتاه به او بدهید . به نظرات یکدیگر اهمیت نمی دهید و حوصله ی هم را ندارید.

۸. دوستان شما او را دوست ندارند

شما قبلا به حرف و نظرات دیگران در مورد رفتارهای او اهمیت نمی دادید اما وقتی از او رفتارهای اشتباه می بینید، به نظرات دوستان یا خانواده تان اهمیت می دهید. گاهی اوقات افرادی که به شما نزدیک هستند بهتر می دانند که چه چیزی برای شما بهتر است. گوش دادن و تصدیق افکار و نظرات آنها ضرری ندارد.

۹. دیگر برای دیدن او هیجان زده نیستید

وقتی او را می بینید، قلب شما تندتر نمی زند و هیچ کدام از کارهای رمانتیک او نمی تواند این واقعیت را تغییر دهد که شما دیگر عاشق او نیستید. احساسات خاص شما نسبت به او محو شده است و او دیگر دلیل خوشحالی شما نیست.

جدایی از کسی که در گذشته دوستش داشتید، به شما آسیب می زند اما جدایی بهتر از ادامه یک رابطه همراه با درد و رنج است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد