اونس طلا2337.71
مظنه14,731,000
18 گرم3,400,600
ارزش سکه33,188,943
قدیم (بهار)37,500,000
جدید (امامی)40,350,000
نیم23,800,000
ربع14,400,000

اگر این ۶ نشانه را دارید، یعنی از همسرتان بالغ ترید

آیا گاهی اوقات احساس می کنید که لیاقت شما بیشتر از شخصی است که با او ارتباط دارید؟

آیا گاهی اوقات احساس می کنید که لیاقت شما بیشتر از شخصی است که با او ارتباط دارید؟ این یعنی شما بالغ تر از او هستید و تاریخ انقضای رابطه شما تمام شده است.رابطه عاشقانه یک جاده دو طرفه است و عشق نیاز به مراقبت هر دو طرف دارد. وقتی فقط یک نفر از شما برای حفظ و رشد رابطه تلاش می کند بلاخره خسته می شود و باید تصمیم بگیرد که در آن رابطه بماند یا راهش را جدا کند.

ما در سایت طلا، ۶ نشانه برایتان آوردیم که نشان می دهد شما بالغ تر از نامزد یا همسرتان هستید.

۱. شما جاه طلب تر و عاشق پیشترفت هستید

شما همیشه به آینده نگاه می کنید و برای رسیدن به اهدافتان تلاش می کنید. شما دوست دارید چیزهای جدید یاد بگیرید و موفق تر از گذشته تان شوید. اما او جاه طلب نیست و علاقه ای به یادگیری ندارد. زندگی او کاملا روتین و یکنواخت است و گاهی اهداف بلندپروازانه شما را مسخره می کند.

این عادلانه نیست که رویاهای خودتان را برای کسی که شبیه شما نیست، نادیده بگیرید.

۲. احساس می کنید که پدر یا مادر او هستید

رفتارهای او آنقدر کودکانه و احمقانه است که احساس می کنید پدر و مادر او هستید و همیشه باید او را راهنمایی کنید. نیازی نیست که استرس مراقبت از یک بزرگسال نابالغ را داشته باشید. برخی از مردم نمی خواهند بزرگ شوند، این دلیل نمی شود که شخص دیگری مسئولیت های آنها را انجام دهد.

۳. احساس می کنید گیر افتاده اید و در رابطه رشد نمی کنید

یک رابطه خوب، شما را به چالش می کشد و باعث می شود که انگیزه بیشتری داشته باشید و کارهای بیشتری برای رابطه انجام دهید. اگر او انگیزه نداشته باشد و برای زندگیش برنامه ای نداشته باشد، چگونه می تواند به شما انگیزه دهد و شما را تشویق کند که برای رسیدن به اهدافتان تلاش کنید؟

۴. احساس می کنید که همه مسئولیت ها به عهده شماست

نباید به خودتان استرس بیش از حد وارد کنید. شما هم مانند او نیاز به حمایت دارید. اگر او آن طور که نیاز دارید از شما حمایت نمی کند، وقت آن رسیده که مسئولیت هایتان را در رابطه مشخص کنید.

۵. به ندای قلبتان گوش کنید

شهود و ندای درونتان بهترین دوست شماست. شما برای تصمیم گیری نهایی در موقعیت های مهم به آن نیاز دارید. اگر احساس می کنید که باید رابطه خودتان را ادامه دهید، باید به احساسات و حرف دلتان گوش دهید و رابطه تان را خراب نکنید. همیشه در مورد مشکلاتتان با هم صحبت کنید و اگر دیدید که در این رابطه به هیچ نتیجه ای نمی رسید، رابطه را ادامه ندهید.

۶. خانواده و دوستانتان نظرات شما را تایید می کنند

خانواده و دوستانتان شما را بهتر می شناسند. آنها از بیرون به رابطه شما نگاه می کنند و دیدگاه متفاوتی دارند. اگر احساس می کنید نظراتشان با نظر شما در مورد آن شخص شباهت دارد، جبهه نگیرید و به حرفشان با دقت گوش کنید. پذیرفتن اینکه آن رابطه به پایان رسیده سخت است. اما ماندن در رابطه‌ای که به نتیجه نمی رسد بیشتر به شما آسیب می زند.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد