اونس طلا2314.35
مظنه14,906,000
18 گرم3,441,000
ارزش سکه33,583,218
قدیم (بهار)38,000,000
جدید (امامی)41,500,000
نیم24,000,000
ربع15,200,000

بریتنی اسپیرز و سام اصغری از هم جدا شده اند؟ ماجرا چیست؟ + تصاویر

بریتنی اسپیرز هفته گذشته هنگام سوار شدن به یک جت شخصی در لس آنجلس بدون حلقه ازدواجش دیده شد. تنها ۱۰ ماه پس از ازدواج این خواننده مشهور با سام اصغری، شایعاتی مبنی بر وجود مشکل در ازدواج این دو بر سر زبان‌ها افتاده است.

به گزارش سایت طلا، بریتنی اسپیرز هفته گذشته هنگام سوار شدن به یک جت شخصی در لس آنجلس بدون حلقه ازدواجش دیده شد. تنها ۱۰ ماه پس از ازدواج این خواننده مشهور با سام اصغری، شایعاتی مبنی بر وجود مشکل در ازدواج این دو بر سر زبان‌ها افتاده است.

بریتنی اسپیرز روز سه شنبه ۲۸ مارس، در میان شایعاتی مبنی بر اینکه او و همسرش، سام اصغری، در ازدواج خود با مشکل روبه‌رو هستند، بدون حلقه ازدواج دیده شد.

این ستاره ۴۱ ساله موسیقی پاپ قبل از سوار شدن به یک جت شخصی در لس آنجلس در حالی که از صندلی عقب یک خودروی شاسی بلند پیاده می‌شد، ژولیده به نظر می‌رسید و یک عروسک در دست داشت. او در حال حاضر به همراه مدیر برنامه دیرین خود، کِید هادسن (Cade Hudson)، در هاوایی است و عکس های دو نفره ای با او در ساحل در اینستاگرام خود منتشر کرده است.

تنها چند روز بعد، در روز ۳۰ مارس سام اصغری، بازیگر ایرانی-آمریکایی هم در نزدیکی خانه‌شان در حالی دیده شد که حلقه ازدواج به دست نداشت.

بریتنی و سام ۲۸ ژوئن گذشته پس از پنج سال دوستی و کمتر از یک سال نامزدی، با هم ازدواج کردند. ازدواج این زوج اخیرا به دنبال انتشار پستی از سوی بریتنی در اوایل ماه گذشته در اینستاگرام زیر ذره بین قرار گرفت که در آن این خواننده به روزهای خوب قبل از ازدواج سومش اشاره کرد و موجب شگفتی کاربران شد.

در این ویدیو که او و سام اصغری را پیش از جشن ازدواج مجللشان در سفر به مکزیک نشان می‌داد، بریتنی به اینکه چقدر خوشحال بودند اشاره کرد و نوشت: «به یاد مکزیک… قبل از ازدواج… چقدر شاد و ابله بودم اینجا…» کپشنی که توجه کاربران را به خود جلب کرد و بسیاری این فرضیه را مطرح کردند که او اکنون خوشحال نیست.

با این حال همین دو هفته پیش سام اصغری در یک مصاحبه از توانایی بازیگری بریتنی تمجید کرده بود و در پاسخ به این سوال که آیا دوست دارد در مقابل همسرش بازی کند گفته بود: «امیدوارم که این‌طور باشد. فکر می‌کنم او یک هنرپیشه بزرگ است. اگر روزی این اتفاق بیفتد، یک رویا به حقیقت می‌پیوندد.»

لازم به ذکر است سام اصغری با انتشار عکس هایی در اینستاگرام به ماجرای خیانت همسرش بریتنی اسپیرز با یک مرد غریبه واکنش نشان داد.

این استوری اینستاگرامی که سام اصغری در فضای مجازی به اشتراک گذاشته، او حلقه ازدواجش با بریتی اسپیرز را در دست دارد و گفته که فقط برای فیلمبرداری آن را از دست بیرون آورده! باید دید پایان ماجرا چیست؟

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد