اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

خانم ها با این ۵ کار مردها را از خودشان دور می کنند

قبل از اینکه مردی که دوستش دارید از شما جدا شود، این رفتارهای اشتباه را ترک کنید.

قبل از اینکه مردی که دوستش دارید از شما جدا شود، این رفتارهای عجیب و غریب را ترک کنید. مردان اغلب برای فهمیدن اینکه چه احساسی به آنها دارید، به دنبال نشانه های ظریف می گردند. ممکن است به رفتارهایتان دقت نکنید و ناخودآگاه با رفتارهایتان مردها را از خودتان دور کنید.

ما در سایت طلا، ۵ کاری که باعث می شود یک مرد از شما دور شود را برایتان آوردیم.

۱. زبان بدن شما بسته است

۵۰٪ از روابط بر اساس زبان بدن ایجاد می شود. حتماً زبان بدن خودتان را باز نگه دارید. اگر در کنار هم نشسته اید، مطمئن شوید که بدن شما به سمت اوست. دست به سینه ننشینید، بازوهایتان را شل نگه دارید آنها را برای مدت طولانی روی هم نگذارید یا نگه ندارید. هنگامی که او صحبت می کند به طرف او متمایل شوید تا نشان دهید که چقدر به صحبت هایش علاقه دارید و به آن گوش می دهید.

۲. شما با صدای یکنواخت صحبت می کنید

بعد از زبان بدن، لحن صدای شما ۳۰ درصد از ارتباطات شما را تشکیل می دهد. تغییر لحن صدا باعث می‌شود به آنچه که او می‌گوید و به آنچه که می‌خواهید بگویید علاقه بیشتری نشان دهید. لحن صدای پر انرژی را در طول مکالمه حفظ کنید، تغییر لحن صدا باعث می شود احساس راحتی بیشتری در کنار هم داشته باشید .

۳. به سؤالات به صورت کلی پاسخ می دهید

وقتی به سوالات پاسخ‌های مختصر یا کوتاه می‌دهید، این تصور را ایجاد می‌کنید که علاقه‌ای به صحبت کردن ندارید. برای همه صحبت کردن در مورد جزئیات زندگی آسان نیست، اما مکالمه، برای برقراری ارتباط ضروری است.

۴. لبخند زدن

اگر فکر می کنید که دلیلی برای خندیدن ندارید، هرگز وارد رابطه نشوید. اگر از زندگیتان لذت نمی برید، هیچکسی نمی تواند باعث شود که شما از زندگیتان لذت ببرید. وقتی لبخند نمی‌زنید، به همه نشان می دهید که حالتان خوش نیست و با این رفتار دیگران را از خودتان دور می کنید. اگر حالتان خوب است اما لبخند زدن برایتان سخت است، به یک شوخی یا خاطره خنده دار که همیشه شما را می خنداند، فکر کنید.

۵. داشتن دید منفی

قرار گرفتن در یک رابطه ناموفق باعث می شود که افراد احساس بی لیاقتی کنند و اعتماد به نفسشان را از دست بدهند. تنفر از خود یا داشتن دید منفی در مورد آشنایی با افراد جدید، ممکن است شما را دوباره دچار اشتباه کند. از خودتان انتقاد نکنید و سعی کنید نقاط ضعفتان را بشناسید و آن را به نقاط قوت تبدیل کنید تا در انتخاب افراد دچار اشتباه نشوید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد