اونس طلا2316.3
مظنه14,691,000
18 گرم3,391,400
ارزش سکه33,098,823
قدیم (بهار)38,300,000
جدید (امامی)41,300,000
نیم23,700,000
ربع15,100,000

چگونه زبان بدن دیگران را بدون اشتباه بخوانیم

گاهی اوقات هنگام خواندن زبان بدن دیگران، مرتکب اشتباه می شویم. ما در سایت طلا، این اشتباهات رایج را برایتان آوردیم.

بیشتر افراد فکر می کنند که زبان بدن، یا ارتباط غیرکلامی، یک «زبان» واقعی است اما نمی دانند که برخی نشانه‌های غیرکلامی، معانی و تعاریف مشخص و واضحی دارند و بسیار پیچیده هستند. گاهی اوقات هنگام خواندن زبان بدن دیگران، مرتکب اشتباه می شویم.

ما در سایت طلا، ۴ اشتباه رایج در تفسیر زبان بدن را برایتان آوردیم.

۱. لبخند شخص، لبخند واقعی نیست (سوء تفاهم)

تحقیقات نشان داده است که مردم به ویژه زنان ناراحتی خودشان را با لبخند می پوشانند. محققان در یک مطالعه متوجه شدند که بیشتر زنان می توانند با یک لبخند ساختگی، ناراحتی خودشان را مخفی کنند. مشکل اینجاست که بعضی از مردان متوجه ساختگی بودن این لبخند نمی شوند. نکته کلیدی تشخیص لبخند واقعی در چشم‌هاست، لبخند واقعی باعث می شود چشم‌ها باریک ‌شوند و گوشه‌ آن چروک می خورد.

۲. همه نمی توانند دروغ را از حقیقت تشخیص دهند

تعداد بسیار کمی از افراد می توانند دروغ را در زبان بدن تشخیص دهند. همه ما در خواندن زبان بدن پیچیده، خیلی حرفه ای نیستیم. تشخیص دروغ در زبان بدن نیازمند اطلاعات پیچیده ای است. در یکی از مطالعات، مشخص شد که بیشتر مردم هنگام دروغ گفتن از برقراری تماس چشمی اجتناب می‌کنند .

۳. تماس فیزیکی همیشه به معنای محبت نیست

اگرچه در آغوش گرفتن و تماس فیزیکی نشانه محبت است، اما می تواند چیزهای زیادی را به شما منتقل کند. مطالعات مربوط به جنسیت و تماس فیزیکی نشان می‌دهد که بعضی از مردان برای نشان دادن سلطه خودشان، از این زبان بدن استفاده می کنند. برخی از مطالعات نشان داده که پیشخدمت هایی که مشتریان خودشان را لمس می کنند، بیشتر انعام می گیرند. کسی که شما را لمس می کند یا بازوی شما را می گیرد تا توجه شما را جلب کند، لزوماً احساسات مثبتی نسبت به شما ندارد.

۴. «آه» کشیدن نشان دهنده عصبی بودن نیست

«آه» کشیدن، نشان دهنده عصبی بودن یا غصه خوردن نیست، بلکه در واقع یک راهی برای برقراری ارتباط است. «آه» کشیدن فضای مرده و سکوت میان افراد را پر کرده و باعث می‌شود افراد نسبت به هم کنجکاوتر شوند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد