اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

با این نوشیدنی ها هنگام خواب لاغر شوید

ما در سایت طلا، فهرست چند نوشیدنی که به کاهش وزنتان قبل از خواب کمک می کند، برایتان آوردیم.

خیلی ها نمی دانند، که نظم ساعت خواب و کنترل وزن با هم ارتباط مستقیم دارند. وقتی شب‌ها خوب می خوابید، متابولیسم شما بهتر عمل می کند، بنابراین، دستیابی و حفظ وزن سالم را برایتان امکان‌پذیرتر می‌کند. ما در سایت طلا ، لیستی از چند نوشیدنی را که به کاهش وزنتان قبل از خواب کمک می کند، برایتان آوردیم.

چای بابونه

این طلای گیاهی فواید سلامتی بسیاری برای بدن و ذهن دارد. طبق مطالعات انجام شده، بابونه حاوی گلیسین است که به عنوان یک آرام بخش خفیف عمل می کند و همچنین می تواند به کنترل گلوکز کمک کند.

کفیر

این نوشیدنی غلیظ و خامه ای قبل از خواب برای روده شما عالی است. کفیر، شیر تخمیر شده است و به افزایش باکتری های سالم در روده کمک می کند که موجب جذب کلی مواد معدنی و ویتامین ها وبهبود عملکرد دستگاه گوارشی بدن می شود.

آب، عسل، لیمو

فقط یک فنجان آب گرم، عسل و لیمو می تواند برای بدن شما معجزه کند. آب برای دفع سموم از بدن ضروری است، عسل به داشتن پوستی زیبا و افزایش متابولیسم کمک می کند و لیمو هم موجب پاکسازی کبد و کاهش وزن می شود.

آب خیار

خیار مملو از فیبرهای غذایی و سرشار از آب است و کالری بسیار کمی دارد. این میوه برای هیدراتاسیون عالی است و به سیر نگه داشتن شما و کاهش نفخ کمک می کند.

آب لیمو زنجبیل

در برخی فرهنگ‌ها از زنجبیل برای کاهش درد ماهیچه‌ها و کاهش حالت تهوع استفاده می‌ کنند. زنجبیل و لیمو هر دو دارای خواص ضد التهابی و تقویت کننده متابولیسم هستند. از ترکیب آبلیمو و زنجبیل می توان یک معجون لاغری قوی تهیه کرد.

آب انگور

انگور سرشار از آنتی اکسیدانی به نام رسوراترول است که به کاهش وزن کمک می کند. یک لیوان قبل از خواب بهترین راه برای آرام کردن و آماده کردن بدن برای کاهش وزن است.

آب آلوئه ورا

آب آلوئه ورا یکی از با طراوت ترین نوشیدنی های کاهش وزن است، احتباس آب و نفخ را تسکین می دهد و به سرعت متابولیسم کمک می کند. آلوئه ورا سرشار از مواد مغذی با ارزشی مانند ویتامین A، ویتامین C، ویتامین E، اسیدهای آمینه و آنتی اکسیدان ها است.

آب گریپ فروت

نوشیدن یک لیوان آب گریپ فروت قبل از غذا به کاهش اشتها کمک می کند. گریپ فروت همچنین به کنترل فشار خون و کاهش سطوح چربی کمک می کند.

آب سیب و دارچین

آب را بجوشانید، برش‌های سیب را به آن اضافه کنید و اجازه دهید باز هم بجوشد تا تمام آنتی‌اکسیدان‌های اصلی و فیبر سیب را جذب کند. سپس دارچین را برای افزایش متابولیسم و از بین بردن باکتری های مضر روده به آن اضافه کنید.

چای اسطوخودوس لیمو عسلی

اسطوخودوس را مانند بابونه با یک فنجان آب دم کنید، سپس لیمو و عسل را به آن اضافه می کنید. اسطوخودوس واکنش های شیمیایی را در مغز ایجاد می کند و به درمان اختلالات خواب، اضطراب و افسردگی کمک می کند.

آب آلبالو

آب آلبالو به دلیل محتوای بالای ملاتونین (هورمون خواب) و خواص آنتی اکسیدانی آن یک نوشیدنی عالی برای کاهش وزن قبل از خواب است. برای تسکین و آرامش اعصاب قبل از خواب یک قطره وانیل به آن اضافه کنید.

سرکه سیب با عسل

مطالعات نشان داده که افرادی که به طور منظم سرکه سیب مصرف می کنند سریعتر وزن خود را کاهش می دهند. یک قاشق چای خوری سرکه سیب را با یک قاشق عسل و حتی مقداری دارچین در آب ترکیب کنید تا طعم آن شیرین شود.

چای سنبل الطیب با عسل و لیمو

ریشه سنبل الطیب قرن هاست که به عنوان یک درمان طبیعی برای اضطراب و اختلالات خواب استفاده می شود. با مخلوط سنبل الطیب یک چای داغ درست کنید و لیمو و عسل را به آن اضافه کنید.

شیر سویا

شیر سویا به دلیل ترکیب تریپتوفان یک نوشیدنی عالی برای زمان خواب است. تریپتوفان برای کاهش اضطراب و درمان اختلال خواب موثر است.

زعفران

زعفران خواص دارویی زیادی دارد. از خواص تقویت‌کننده جنسی و درمان افسردگی گرفته تا خواص آن در درمان سرطان. زعفران را به شیر بادام یا چای با لیمو و عسل اضافه کنید تا یک نوشیدنی تسکین دهنده برای کاهش وزن داشته باشید.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد