اونس طلا2298.81
مظنه14,956,000
18 گرم3,452,600
ارزش سکه33,695,868
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,800,000
نیم24,300,000
ربع15,500,000

این غذاها را از بشقاب خودتان حذف کنید

برخی از غذاهایی که در طول روز می خوریم ویژگی های مرگباری دارند که از آن بی اطلاع هستیم.

زندگی ما حول محور آنچه می خوریم، آنچه دوست داریم بچشیم و آنچه بهتر است از رژیم غذایی خود حذف کنیم می چرخد. غذا در عین حال که لذت بخش است ، می‌تواند بدترین دشمن ما باشد. برخی از غذاهایی که در طول روز می خوریم ویژگی های مرگباری دارند که از آن بی اطلاع هستیم.

روغن مارگارین

مارگارین به دلیل درصد بالای چربی ترانس، موجب افزایش سطح انسولین می شود و خطر ابتلا به بیماری های قلبی را افزایش می دهد.

سودا و نوشابه

آب گازدار، طعم دهنده و شیرین کننده ها 3 ماده اصلی این نوشیدنی محبوب در سطح جهان هستند. مقادیر بالای قندهای غیر ضروری مانند فروکتوز در سودا توسط کبد شما به گلوکز تبدیل می شود و سپس بدن شما آن را به عنوان چربی ذخیره می کند.

نوشیدنی های انرژی زا

نوشیدنی های انرژی زا حاوی "ترکیب های انرژی زا" مانند کافئین، تورین، گوارانا، ویتامین های B و گلوکورونولاکتون هستند و ترکیب این مواد افزودنی در صورت مصرف در دوزهای بالا مضر است .

نان سفید

نان سفید خواص زیادی ندارد و موجب افزایش سطح انسولین می شود.

ماهی تن

ماهی تن مقادیر زیادی جیوه را جذب می کند، که از کلیه ها عبور می کند یا به مغز و سایر بافت های نرم بدن ما می رسد. شاید بهتر است مصرف آن را کم کنید و آن را با یک غذای خوشمزه دیگر جایگزین کنید.

گوشت فرآوری شده

گوشت های فرآوری شده مانند هات داگ، بیکن، سوسیس، ژامبون یا سالامی، گوشت ذرت، گوشت دودی، گوشت گاو و همه آن گوشت هایی که با نمک زدن، پختن، کنسرو کردن، خشک کردن یا دود کردن فرآوری شده اند، سرطان زا هستند و فشار خون را بالا می برند.

پنیر

اگرچه پنیر منبع غنی از کلسیم ،پروتئین، فسفر، ریبوفلاوین، روی و برخی ویتامین‌های دیگر است، اما باید به خودتان یادآوری کنید که پنیر یک غذای پرکالری است.

غذاهای بدون چربی

چربی برای بسیاری از عملکردهای بدن و رشد سالم آن ضروری است. غذاهای بدون چربی معمولاً قند فرآوری شده و کالری بالایی دارند.

سیب زمینی سرخ کرده

سیب زمینی سرخ کرده معمولاً در روغن های گیاهی هیدروژنه سرخ می شوند که اغلب دوباره گرم می شوند. روغن‌هایی که برای سرخ کردن از آن استفاده می‌ کنند، بی‌تردید به سلامت ما آسیب می‌رسانند، زیرا سرشار از چربی‌های ترانس هستند!

نمک

مصرف زیاد نمک باعث افزایش فشار خون و افزایش خطر ابتلا به بیماری قلبی و سکته می شود. به میزان مصرف نمک خودتان دقت کنید تا به وعده های غذایی کم نمک اما سالم تر عادت کنید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد