اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

۶ راز شگفت انگیز برای داشتن رابطه عاشقانه

آیا کسی از رابطه خودش راضی است؟ در یک کلام بله . زوج های زیادی هستند که از با هم بودن راضی هستند.

آیا کسی از رابطه خودش راضی است؟ در یک کلام بله . زوج های زیادی هستند که از با هم بودن راضی هستند. اما چطور این زوج ها در تمام مشکلات و چالش های اقتصادی و... از ازدواج و رابطه شان راضی هستند؟

ما در سایت طلا، شش راز شگفت انگیز برایتان آوردیم که می توانید از آن استفاده کنید تا یک رابطه شاد و عاشقانه داشته باشید.

۱. ارتباط برقرار کردن

همه درمانگران، مشاوران و کتاب ها یک حرف مشترک دارند. آنها می گوید: «شما باید ارتباط برقرار کنید». در روابط موفق و شاد، زوجین به حرف هم گوش می دهند و احساس همدلی می کنند. آنها همیشه با هم موافق نیستند، اما تلاش می کنند تا نظرات هم را واقعا بشنوند، و سپس خودشان را جای هم می گذارند تا بهتر بتوانند یکدیگر را درک کنند.

۲. با عصبانیت و قهر به رختخواب نروید

قانون طلایی این است که هرگز با عصبانیت و قهر به رختخواب نروید. همه افراد برای حل یک چالش به زمان و فضا نیاز دارند. اگر با مشکلی روبرو شده اید که باعث مشاجره میان شما و همسرتان شده سعی نکنید با قهر کردن برای خودتان زمان بخرید تا تنها باشید. بهتر است از همسرتان بخواهید که به شما اجازه بدهد تنها باشید تا به مشکل فکر کنید . فراموش نکنید که شما باید بهترین دوست هم باشید تا بتوانید زوج خوب و شادی باشید.

۳. مراقب آنچه می گویید باشید

زوج هایی که به دنبال شاد ماندن و برقراری ارتباط هستند، مراقب صحبت ها و گفتارشان هستند، هم با یکدیگر و هم در مورد یکدیگر. زوج های شاد می دانند برای برقراری ارتباط از چه کلماتی استفاده کنند و می دانند در مورد شریک زندگیشان به دیگران چه بگویند.

۴. احیای عشق با کارهای عاشقانه

کار، مشغله زندگی و مسئولیت نگهداری از کودکان برای زوجین انرژی مضاعفی برای رابطه عاشقانه نمی گذارد. متاسفانه همینجاست که زندگی روتین و کسل کننده می شود و عشق رنگ میبازد. زوج های شاد می دانند که به مرور زمان با این چالش روبرو می شوند بهمین خاطر هر دوی آنها تلاش می کنند که با کارهای کوچک عاشقانه رابطه شان را شاد و هیجان انگیز نگه دارند.

۵. کارهای کوچک مهم هستند

کارهای کوچک انواع مختلفی دارد، مانند پیشنهاد کمک برای تمیز کردن خانه، نامه های عاشقانه، یادداشت های عاشقانه روی آینه، بستن بند کفش، کمک به پوشیدن لباس، باز کردن درب یا شستن ماشین و هزاران کار کوچک دیگر که همسرتان را خوشحال می کند.

۶. قطع کنید

وقتی طرف مقابلتان در حال صحبت کردن است، هیچ چیز بیشتر از ارسال پیامک با تلفنتان یا پرت شدن حواستان او را آزار نمی دهد. ارتباطتان را حفظ کنید و هنگام صحبت کردن به چشمانش نگاه کنید. این کار سطح تعامل شما با او را نشان می دهد و ارتباطتان را عمیق تر می کند. شما به او نشان می دهید که چقدر برایتان اهمیت دارد و او را دوست دارید.

فقط به حرفش گوش کن نیازی نیست او را سرزنش کنید یا مشکل او را حل کنید. اگر از شما درخواست کمک یا راهنمایی کرد می توانید به او پیشنهاد بدهید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد